pondělí 22. září 2014

Mám se ráda?

Zdroj Pinterest..Foto:Jessica Boone


Krásný den vám všem..

Včera se mi stala moc hezká věc..Konečně mi jeden hodný muž připevnil v koupelně zrcadlo,takže se po několika týdnech vidím více,než jedním okem v malém zrcátku:-)
Když jsem se ráno umývala a provedla své minutové rychlo líčení,tak mi v hlavě proletělo:
"jsi hezká,pořád se mi líbíš":-)
Nemám ráno mnoho času,tak jsem tomu nevěnovala moc pozornosti..
Onemocněl mi starší syn,(neunesl svůj průšvih ve škole)zůstal doma v posteli,mladšího jsem vezla do školky,pak úřady a práce..

V poledne jsem spěchala ohřát mu oběd,který stejně nepotřeboval,protože mu bylo zle..
V rychlosti jsem zapnula počítač,abych vyřídila pracovní poštu před odchodem za dalším klientem a najednou na mě vyskočila zpráva,která mi zhmotnila mou raní situaci v koupelně..
Napsal mi úplně cizí muž.."a jsi moc krásná":-)
Cítila jsem se krásně od rána a byla jsem za krásnou označena..Takhle rychle to funguje..

Ti co ke mě chodí vědí,že jsem energická střelkyně s ascendentem v panně,což se u mě vyznačuje potřebou dokonalosti všeho a bývala jsem na sebe a na okolí někdy přísná a náročná(stále je co zlepšovat),navíc jsem devítka ze dne,takže mám potřebu absolutně vše pochopit a vysvětlit si to..

Proč to píšu?
Protože mi včera došlo,že jsem si snad poprvé ve svém životě hezkým chováním sama k sobě okamžitě zasloužila zpětnou vazbu..
Víte,všude se píše,jak se má mít člověk rád a jak si má odpouštět,spousta seminářů na tato témata probíhá a esoteričtí turisté je navštěvují a stále nenachází co by chtěli..
Také jsem byla na semináři odpouštění..odpustila jsem "celému světu",ale sobě jsem nedokázala..
I teď pro mě bylo těžké přestat si vyčítat odchod od přítele,že jsem možná ublížila a že takto jsem to nechtěla a nechala jsem se opět ovlivnit okolnostmi a názory ostatních..
Nebudu vám tedy psát návody,jak na to:-)
Všimla jsem si ale u sebe,že se dokážu i za něco pochválit a dokážu najít věci,ve kterých jsem dobrá..
Sebevědomí tudíž stoupá,sebe hodnota také a tím pádem pocity,že se mám ráda:-)
Alespoň někdy a za něco..:-)
Pokud se mi toto povede a najdu svůj střed,okamžitě dostávám zpětnou vazbu z venčí,tím,jak se ke mě lidé chovají..
Můžeme navštívit tisíce seminářů a přečíst stohy knih,pokud své nabyté dovednosti nedokážeme žít a zdokonalovat,byla to jen ztráta energie..

Mám pro vás návrh..Jednoduché cvičení pro dnešní den..
Zkuste si uvědomit,nebo klidně i napsat,v čem jste skvělí,dobří a co vám prostě jde a baví vás to..
A otázka druhá..Za co se dokážete pochválit?
Tak piště pište,ať vím ,jak se máte rádi:-)

Krásný den v lásce a radosti..
Bi



2 komentáře:

  1. Snažím se pochválit se každý den, stejně to za mě nikdo neudělá. Dnes za dobře upečenou ořechovou bábovku, za umytí podlahy, za to, že zvládám tři psychicky nemocné děti... A Tebe chválím za krásné články a za milé pohlazení duše.

    OdpovědětVymazat
  2. Amelinko Ty se tedy rozhodně máš chválit za co..krásný den a srdce ven:-)
    Bi

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu a přeji krásný den..