středa 4. dubna 2012

Neviditelné dary


Krásné ráno moji milí.

Ráda bych se s vámi podělila o můj včerejší zážitek..
Před časem mi volala jedna milá žena,která měla problémy s láskou a chtěla po mě radu s náhledem do kartiček..
Byla smutná a zoufalá,ustrašená a zmatená ze spousty jiných názorů,které se na svého vyvoleného dovídala..
Cítila jsem to a viděla v kartách,jako obrovský strach u obou , křivdy a obavy z předešlých vztahů,které jim teď bránily poddat se lásce beze strachu a naplno..
Přišlo mi,že podle toho co mi říkala,viděla jsem v kartách a cítila,by byla velká škoda o tento vztah nebojovat a nepokusit se překonat své i partnerovy strachy..
Dlouho jsme si povídaly,pak proběhlo ještě pár telefonů a včera zničehonic mi ta milá žena volala..
Celá rozradostněná mi ze sebe o překot chrlila,že se odvážila a beze strachu začala jednat.
Výsledek byl okamžitý a pro ni velmi pozitivní a krásný..
Strach je blokoval několik měsíců,ne-li let...
Odvážila se a všechno zrůžovělo a jejich láska je přivedla na cestu srdcovou,plnou srdíček:-)
Moc se těším,jak tento příběh bude pokračovat dále...
Opravdu jsem včera byla šťastná s ní..
Dala jsem jí nevědomky dárek v podobě podpory:-)

Když jsem tak nad tím přemýšlela,uvědomila jsem si,že stejný dárek dala ona mě,když mi před pár měsíci poslala odkaz na svůj blog,kde píše krásné věci ze svého nitra..
Velmi mi to tehdy pomohlo v mé nemoci a také jsem našla konečně odvahu,překonala své absolutně netechnické antinadání :-) a výsledkem je tento blog,který vy milí sledujete a moc mě podporujete,za což vám opravdu moc děkuji a ze srdce se raduji,že vám mé řádky snad někdy dělají dobře na Duši...

Dnes ráno mi naběhly další podobné zážitky,jako třeba tento:
Když jsem byla svobodná maminka,občas jsem se s někým seznámila a šla na nějaké randíčko naslepo:-)
Jednou jsem se seznámila se skvělým mužem,ale už při prvním setkání jsem věděla,že zůstaneme přáteli,protože jsem cítila,že by neustál mou živelnost:-)
Od první chvilky mi v hlavě při pohledu na něho,běhalo jméno mé kolekyně z práce,která byla v té době také bez partnera a už chtěla zase začít kamarádit s láskou:-)
Nebudu to prodlužovat:-)
Usoudila jsem,že by se k sobě hodili,domluvila jim rande a dnes jsou z nich manželé:-)

Nevím,jestli tomu uvěříte,ale přibližně za devět měcíců  od této události,kdy jsem si po jednom srdečním zranění žila v poklidu v celibátu se svým synkem,mi najednou na mobilu zablikala zpráva a já četla..
"ahoj brigi,dala jsem na tebe číslo jednomu moc fajn chlápkovi,je dlouho sám..myslím,že by jste se k sobě hodili..Z"
Tuto zprávu mi poslala úplně jiná kamarádka,která pracovala v té době jako masérka a ten muž k ní chodil na masáže:-)
Byla jsem tehdy na snídani u jedné přítelkyně a tahle zpráva mě naprosto ochromila..
Dostala jsem strach.
Za pár chvil muž volal:-)
Holky mě podpořily a já to zvedla:-)
Od té doby jsme spolu každý den,protože je z něho můj manžel:-)

Můj dar,který jsem dala své kamarádce toužící po lásce,se mi takto krásně vrátil v době kdy jsem to absolutně nečekala..
A už vůbec ne v téhle podobě...

Někteří z vás si řeknou"náhoda"..
Není těch"náhod"nějak moc?:-)
Nevěřím na náhodu..
Jsem přesdvědčená o tom,že to co děláme,jak přemýšlíme,velmi ovlivňuje co vyzařujeme ven a tím přitahujeme své lekce,které se nám v životě dějí a podle toho náš život vypadá..
Prostě  a jednoduše,jak se chováme  k sobě a ostatním,takový máme život:-)
Nevím všechno,dělám také spoustu chyb,jsem hledající na cestě,jako většina z nás,ale snažím se nad tím vědomě přemýšlet,tak jako nad těmi nádhernými neviditelnými dary,které dostáváme každý den v nejrůznějších podobách..
Určitě jste i vy dostali,nebo darovali neviditelný dar..
Všímejte si,koukajte a mějte rádi..:-)


Jen to jsem vám dnes chtěla říct:-)
Mějte krásné dny

2 komentáře:

  1. Láska k nám vstoupí když ji vůbec nečekáme.Osud mi tak trochu zamíchal životem a já ani nevím jak se to stalo,tolik náhod nemůže být,jsem znovu před pár lety začala být štastná :-)
    Krásné svátky přeje Věra

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Věruško.
    Moc Ti to štěstí přeju a děkuji ti za krásný komentář.
    Měj se krásně
    Bi

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu a přeji krásný den..