pondělí 6. května 2019

Všechno je jinak





Zase situace nedopadla podle mých představ a přání.
Poprvé to mám jinak.
Bez výčitek, obviňování a sebe trýznění, co jsem udělala, nebo neudělala dobře, či špatně.
Uvědomila jsem si, že není možné změnit mou podstatu, mé nastavení, hodnoty a přesvědčení, která žiji a je mi v nich dobře, jen protože jsou pro někoho neuchopitelné, nebo nepřijatelné.
Kdykoliv jsem šla sama proti sobě a snažila jsem se stylizovat do nějaké formy, která je běžná, nebo spíše žádaná, dostávala jsem dost velké ťafky, tělo stávkovalo a situace se začaly komplikovat.
Trvalo dlouho, než se věci vyjasnily, protože jsem donekonečna přesvědčovala samu sebe, že za to můžu já a snažila jsem ovládat, měnit a hodnotit své pocity a prožitky.
Nelze!!!!
Každý člověk, který ke mě přijde je velký dar.
Někdo pohladí, chytne za ruku jen na chvíli, prohlédne si můj obličej, který chce vidět jen smějící se a jinak odchází.
Jiný tu pomyslnou ruku drží, i když pláču, nebo mezi námi proběhla už spousta názorových výměn a někdy i odloučení. A on stejně zase přijde a za tu ruku mě chytne. Drží a vrací se.
Takoví lidé jsou pro mě diamanty a také potvrzením, že má smysl neutíkat sám před sebou, nechtít převrátit svůj vnitřní vesmír.
Potvrzením, že nejlepší cesta je zamilovat se do toho jaká jsem.
Tak, jako si přeji zamilovat se do partnera.
Milovat ho s jeho špatnými náladami, strachy, zálibami, zlozvyky, větami, které zabolí a vším, co k němu patří.
Copak jde do nekonečna rozdělovat člověka na části?
Miluji Tvé tělo, ale už nechci Tvoji Duši?
Nechci Tě takovou jaká jsi?
Když se budeš chovat jinak, dělat věci jinak, kdyby si to tehdy neřekla, nenapsala, neudělala a bla bla bla....
Copak to opravdu můžeme po někom chtít, aby se roz kouskoval?
Chceme to po sobě? Jsme ochotni to pořád dělat?
Dělat ze sebe cáry a kusy, které vlají prostorem, jako my a naše názory a přesvědčení, když se podvolíme této hře na venkovní pravdu? Jen protože se chceme zalíbit zaujmout a neztratit něco pomyslného, co třeba ani nestojí za to?
Dnes si poprvé plně uvědomuji bez výčitek, že jsem jaká jsem a mám to tak ráda.
Dnes opětovně děkuji, že díky své otevřenosti prožívám stále méně bolestivých situací, protože když se projevím hned, mohou se situace okamžitě rozbíhat nebo ukončovat.
Vše se samo děje.
Děkuji.
Bi

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a přeji krásný den..