neděle 29. března 2015

Jak jsem byla v sauně...

Zdroj neznámý Facebook

Včera jsem zažila něco,s čím bych se ráda podělila..
Můj drahý přítel má krásný dar..Umí mě neustále něčím překvapovat a tím mě nutí překonávat mé limity..
Myslím,že to vůbec nedělá vědomě,prostě je přirozený a dělá věci ,které má rád..
Předpokládá,že i já mám spoustu věcí ráda a vyvstávají nám někdy velmi vtipné situace,třeba jako včerejší večer..
Ráda bych předeslala,že do sauny chodím ráda,bohužel ne moc často,protože mé časové možnosti mi to neumožňují..
Saunu jsem měla vždy spojenou s krásným uvolněním,holčičím povídáním,vůněmi,meditační hudbou,třeba i pivkem a vším příjemným..
Naposledy jsem byla v sauně se svou kamarádkou Vladěnkou a náramně jsme si to užily..
Chodila jsem do sauny pouze s ženami,užívala si tam svou nahotu i krásně zpocené tělo,následně zmražené ledovou sprchou..
Tyto libé zážitky mi vyvstanou vždy,když se řekne slovo sauna..
Proto,když jsme se s přítelem domluvili,že se spolu půjdeme "vysaunit" moc jsem se těšila..
Stalo se však něco s čím jsem nepočítala a on také ne:-)

Jeli jsme do sauny,kde můj drahý chodívá pravidelně a pro mě to bylo nové prostředí..
Překvapení začalo už ve chvíli,kdy jsme otevřeli první dveře od šatny..
Společná šatna,holky a kluci dohromady..
Aby jste tomu rozuměli,samozřejmě že vím,je to normální,ale já se záměrně těmto saunám vyhýbala,protože jsem velmi stydlivý člověk(i když tomu ti,co mě znáte,budete mít problém uvěřit:-)),tudíž mě tato skutečnost docela zaskočila a co si budeme povídat,byla jsem svlečená a zabalená do ručníku,tak rychle,aby mě tam někdo nevyhmátl nahou,že jsem zřejmě vytvořila rekord ve svlékání..
Druhé dveře vedly do sprchy..Naštěstí tam nikdo nebyl:-)

Můj drahý se vesele a uvolněně pohyboval nahý po prostoru a já s hrůzou očekávala chvíle příští,koho že objevíme za třetími dveřmi..
Byli tam:-)
Samí nazí muži..Na lavičkách i v sauně..
Utáhla jsem si ručník pořádně k tělu,aby mi nebyl vidět ani milimetr navíc:-)
Zatímco jsme se potili,já přemýšlela o své stydlivosti a čím víc jsem na ni myslela,tím více jsem se cítila viditelná a tím více se všude přítomní muži nestyděli obnažovat své údy:-)a to všechny...
Jak by jste se cítili,kdyby jste byli v malé sauně a kolem vás samý nahý muž?
Nezbývalo než zavřít oči:-)

Ve chvíli ,kdy do mini sauničky vešli další tři napůl obnažení mladíčci,tak jsem musela vyjít ven,aby nikdo neslyšel,jak se nahlas směju..
Přišlo mi to opravdu dokonalé..
Čím víc jsem na to myslela,tím počet mužů narůstal a nebylo se možné vyhnout:-)
Otevřela jsem tedy oči dokořán a na kamenné stěně,kterou jsem se rozhodla pozorovat,abych odpoutala své myšlenky,jsem objevila spousty kamenů ve varu srdce.
Mé srdce se také uklidnilo a uvědomila jsem si,jak legrační je stydět se..
Naše těla jsou krásná a dokonalá..
Můj milý odhalil další limit,který je třeba překonat..
Před pár dny,než jsem absolvovala svou "saunovou poznávací exkurzi" jsem totiž veřejně a upřímně své tělo chválila,jak je úžasné a dokonalé,že dokázalo zvládnout celostátní chřipkovou epidemii ,střevní infekce mých klientů,bez ztráty kytičky pouze za pomoci zázvoru a domácí slivovice od milého,kterou jsem si pravidelně po večerech  ordinovala..

Takže o čem to vlastně je milá ženo?
Chválíš své tělo a pak se za něj stydíš a bojíš se obnažit?
Jak moc si ho tedy vážíš a jsi s ním spokojená?:-)

Byla jsem odhalena nahá ve sprše nahá,nahými ,cizími muži,kteří procházeli okolo a naštěstí,jsem byla tak spařená ze sauny,že nebyl vidět můj ruměnec studu na tváři...

v tu chvíli jsem si uvědomila,že vůbec nemyslím na svůj požitek a uvolnění,ale jen na to,aby mě někdo "nevyhmát"..
Co nechceme to přitahujeme:-)
Jde to rychle..

Vždy máme několik možností,jak situaci řešit..
Já jsem se rozhodla,zamilovat se do vlastního těla,abych ho klidně vystavila světu na odiv,abych si mohla užít saunování bez překážek..
Samozřejmě si nedělám iluze,že příště,hned na poprvé odhodím ručník a budu spokojená a radostná v houfu nahých mužů :-) prozatím mi postačí nahota v přítomnosti toho mého muže a třeba odhalená ňadra v přítomnosti ostatních:-)

A co vy?
Jste stydliví?

Krásné dny
Bi

9 komentářů:

  1. Bi tak to tě obdivuji, nevím, jestli bych ze sauny rovnou neutekla. Kdyby tam byla alespoň nějaká další žena, ale sama . . .
    Já se stydím hodně, takže u mě by to přivykání bylo hodně pozvolné :-). Přeji hodně příjemných, saunových zážitků.
    Olga

    OdpovědětVymazat
  2. Olinko milá,kdyby Ty jsi věděla,jakou velkou chuť jsem měla utéct,ale pak mi to přišlo legrační:-)nazí přicházíme na svět a pak se pod tíhou nějaké kritiky a předsudků začneme za svá těla stydět..je to tak..hezká lekce sebepřijetí a tobě děkuji za komentík..měj krásné dny..Bi

    OdpovědětVymazat
  3. Čím víc jsou lidi nahatý, tím míň si toho všímají. Moje zkušenosti ze sauny...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) děkuji za komentář..něco na tom bude:-)
      hezký den
      Bi

      Vymazat
  4. Chodim na nudist.plaz..ale stydliva jsem moc.Napr.kdyz mi prodavacka pri zkous.podprsenek chtela pomoci..a najednou byla u me v kabince...Utekla jsem..Hezke dny JP

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Paní Jiřino děkuji Vám za Vaši zkušenost. Každopádně je pro mě fascinující , že přes svou velkou stydlivost jdete na nuda pláž:-)
      Asi také zkusím..Možná když tam bude těch naháčů většina, tak mi to už pak nepřijde:-)krásné dny a díky za návštěvu.
      Bi

      Vymazat
  5. Tak na úvod... já jsem se moc bavila, protože podobné pocity jsem zažila v Německu v sauně. Nejsem saunový typ, nejsem exhibicionistka, mám se ráda a mám zdravé sebevědomí, tudíž netrpím někde v rohu. Ovšem pobyt ve společné sauně pro obě pohlaví byl pro mne takový zážitek, že já tedy do toho znova nejdu.
    Od zveřejnění tohoto článku uběhlo pár let, tak jak je to dnes s odstupem času ?

    OdpovědětVymazat
  6. No, já mám saunování moc ráda, ale ti nazí lidé všude okolo mi byli celkem nepříjemní. Nakonec jsme si koupili saunu domů, takže už něco takového řešit nemusím :)

    OdpovědětVymazat
  7. Saunování je skvělé, vím to, spousta lidí to vychvaluje, ale mě vadí ten pocit, že jsem tam s ostatními nahými lidmi. I když by to byly jenom ženy.... Hodně se stydím, takže bych to asi nezvládla. Ráda bych si pořídila saunu domů, ale při dnešních cenách elektřiny je to dost nereálné. Jedině nějakou saunu na dřevo. Jako jsme si pořídili akumulační kamna na dřevo na topení. Od nich doma nemáme nikdy přetopeno, protože se teplo ukládá do kamen, aby se pak mohlo uvolňovat, takže si doma saunu nikdy neudělám :-D .

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu a přeji krásný den..