sobota 28. července 2012

Rodinná setkání

Krásné ráno všem..

Teď v pátek jsem zažila skvělé setkání..
Jedna má sestřenice dostala před časem výborný nápad a zorganizovala sešlost sestřenic a bratranců..
Očekávala se hojná účast,protože byli pozváni i partneři a děti..
Andrejka na baráčku gruntovala a honila se,jak už to bývá..
Účast byla opravdu hojná,nepřijela akorád "slovenská sekce"na což jsme ale docela zvyklí,takže nám to až tak nevadilo:-)

Přijela i sestřenice Xeňka,která žije s rodinkou v Canadě(doufám,že jsem to nespletla,protože se často stěhují a já během večera popíjela vínko:-),od té jsme se dozvěděli,jak trpěla na jedné letní brigádě hladem a pojídala na místních polích a loukách co se dalo:-):-):-)
Ještě teď mě bolí břicho od smíchu při vzpomínce na její barvité líčení...

Sestřenice Darinka má zase dvojčátka,která byla v podstatě do pátého měsíce v utajení,protože nic nenasvědčovalo jejich přítomnosti v maminčině bříšku:-)Byl to docela šok,když milá Darča zjistila,že je těhotná a hned se dvěma:-)
Synáček Samík nesnáší svatby a dcerka Vaneska zase Samíka:-)..

Další bratranec Martin pracuje u policie a říkáme mu Colombo:-)Ten byl se svou ženou Jankou po letech na pár dní na vinařské stezce v Lednici(té jihomoravské) jen s přáteli,bez dětí a udělalo jim to náramně dobře...

Andrejka,která setkání vymyslela má autistického synka Filípka a při té péči o něho stihli s manželem pořídit další holčičku,postavit dům a Andy stihla i studium..Už jsem vám o ní u mě psala.
http://srdcovcesta-brigit.blogspot.cz/2012/04/andy.html

Každopádně jsem si při setkání s nimi uvědomila,jak moc mě všichni zajímají,kolik máme krásných společných zážitků z dětství ,na které se dá dlouho vzpomínat,kolik zajímavých věcí všichni prožívají  a věřím,že i trápení..
Na ta ale na tom našem rodinném setkání nebyl čas..
S Andrejkou jsme se domluvili,že uděláme v tom našem potkávání nějakou pravidelnost a doufáme,že se připojí alespoň místní...
Zase jsem si uvědomila,jak moc fajn je mít velkou rodinu a bude moc fajn najít si ten čas a vídat se s nimi častěji..
Jak to máte se svou rodinou vy?
Mějte se moc hezky a přeji vám všem spousty krásných a veselých,nejen rodinných setkání..

Brigit

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a přeji krásný den..