středa 12. prosince 2012

Rozhovor..



Krásné ráno moji milí čtenáři...
Už je to tak,je ze mě celebrita:-):-):-)
Jedna má blogová přítelkyně,mě velice milá dívka, mě požádala o rozhovor:-)
Kdyby jste se chtěli podívat,tak ho najdete přímo Zde...

Píšeň od Věry Špinarové přijměte ode mě jako dáreček ,aby jste měli překrásný láskyplný den..
Vždy mi u této písně běhá mráz po zádech a moc jsme si ji s manželem přáli při našem svatebním obřadu..
Buhužel nebyla v nabídce:-(

Velké objetí,ať k vám doletí:-)
Bi

9 komentářů:

  1. Jééé Brigit.. :) Rozhovor byl skvělý jen díky tobě, díky za krásné odpovědi!!! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji Ti milá,za nabídku..
    Bi

    OdpovědětVymazat
  3. děkuji za "dáreček", je škoda, že nebyla v nabídce, ale určitě jste si vybrali jinou - podobně krásnou, měj se hezky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Kami..
      Díky za návštěvu,jsem ráda,že se Ti píseň líbila:-)
      Měli jsme nakonec ústřední píseň s filmu Love strory:-)
      Měj se hezky a přijď zase:-)
      Bi

      Vymazat
  4. Bi, ty naše mediální hvězdo:-):-):-) moc krásné otázky a ještě hezčí odpovědi ........... Bi,s tím pondělkem mám maličký problém, úplně jsem zapomněla, že máme akci ze školky "Mikuláše s Hopsalínem", ale pokud by na něj kluci chtěli jít, jste srdečně zváni ................ Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Makulenko..
      Díky za komentík..
      Moc děkujeme za pozvání..Zkusím se kluků zeptat,ale já bych spíše ráda v klidu povídala:-)
      Máme volné ještě úterý a pátek..Třeba to výjde..
      Napíšu..
      Bi

      Vymazat
  5. Bi, uzasny clanok :) a co to nove som sa o tebe dozvedela :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky milá Nell..
      Jsem ráda,že jsi pochytila nějaké novinky o mé osobě:-)Když budeš chtít výklad karet,tak napiš:-)
      papa milá

      Vymazat

Děkuji Vám za návštěvu a přeji krásný den..