pondělí 8. dubna 2013

Jak jsem psala fejeton - Česko hledá spisovatelky

Krásný den vám všem moji milí čtenáři..

Jak je známo zoufalé ženy dělají zoufalé věci:-),proto jsem se přihlásila do soutěže,o které mi "náhodou"řekla moje maminka..
"Náhodou" jsem postoupila do druhého kola a v tomto kole je rozhodující,kolik čtenářů můj fejeton ohodnotí a pošle mi hlas..Pokud si ho budete chtít přečíst a popřípadě mi dát hlas,tak vám budu opravdu velmi vděčná,neboť jako výhra je roční spisovatelská smlouva,ale také jakýsi stabilní příjem,což by mi v mé zapeklité situaci dosti výrazně pomohlo:-)
Pokud by se chtěl někdo soutěže zúčastnit,tak se na stránkách dozvíte více o podmínkách soutěže(co ty na to Barunko:-):-)?

Přeji vám všem krásné dny a předem děkuji za případnou podporu..

Vaše Bi
 Ps:Dostala jsem docela nešťastný Kod...Je to JOD,ale mezi písmenkem J a D je číslo NULA,nikoliv písmenko O,kdyby jste mě chtěli podpořit,tak si na to dejte pozor prosím...Děkuji moc..
Hlasovat můžete,když kliknete na odkaz dole:-)

Jak jsem psala fejeton - Česko hledá spisovatelky

3 komentáře:

  1. Hneď by som ti poslala hlas. Dá sa to aj zo SR? Držím palce aby si to vyhrala práve ty! Krásne píšeš, úprimne a zo srdca.

    OdpovědětVymazat
  2. Bibuško moc díky za podporu..Určitě to ze slovenska půjde s předvolbou,ale radši to neriskuj,nevím kolik by to stálo,tak ať Tě finančně nezrujnunu:-)
    Ještě jednou díky..měj se hezky
    BI

    OdpovědětVymazat
  3. Brigitko,
    tak moc držím palce. Fejeton jsem si přečetla a hned jsem poslala hlas :-)
    A pokud ta narážka byla na mě, tak děkuju ještě víc :-) Hned jak budu mít po státnicích, tak se pustím do psaní. Poslední dobou vlastně píšu pořád a těší mě to stále víc, tak proč to nezkusit i v soutěži :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu a přeji krásný den..