sobota 2. února 2019

Volání bohyně Birghit (na počest Imbolcu)



Zdroj Pinterest
Volám Tě k sobě Bože ve mě,
volám Tě  do svého srdce, kde je Tvůj domov.
Nesu si Tě hluboko, tak jako Tvou čistotu a sílu.
Prosím buď mi vždy nápomocen při mých rozhodováních,
nedovol, abych sešla z cesty čistoty a upřímnosti. 
Prosím pomoz mi citlivě a laskavě hledat slova, abych neublížila sobě ani jiným ve svém projevu.
Pomoz mi zbavit se strachu z neznámého a otevři mé srdce i oči dokořán, 
at dokáží vidět a cítit pravdu bez iluzí a příkras.
Pomáhej mi chápat poselství, která ke mě přichází a porozumět řeči matky Země.
Pomoz mi prosím zvládat všechny mé zkoušky s lehkostí přítomného okamžiku,
bez lítosti, smutku a trápení, s vědomím toho, že vše co jsem si v životě naplánovala je dobré a
slouží k mému posunu směrem k srdci.
Směrem k mé pravé podstatě. Směrem k Tobě.
S láskou a úctou Bi

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a přeji krásný den..