pondělí 2. října 2017

Intimity mé Duše-MOTÝL

Zdroj Pinterest
Dnes po ráno se mi honí v hlavě slovíčka MOTÝL a MOTÝLÍ PROMĚNA.
Moc se mi líbí ta představa, že se stačí  na chvíli "zakuklit" a schovat před světem, být sama se sebou a svými myšlenkami, abych opět mohla prorazit stěny oné pomyslné kukly, jako nový člověk, který se proměnil v krásného motýla a konečně zase může vzlétnout. 
UŽ SE KLUBU Z KUKLY. POLETÍTE SE MNOU?

S lehkostí motýla,
chtěla bych vzlétnout k oblakům.
Nezatížená životem,
oddat se svým novým láskám,
příležitostem a snům.

Ve chvíli, kdy mám pocit, 
že už se ten moment blíží,
ucítím těsné kukly sevření 
a dech se mi ztíží.

Křídla jsou bolavá, 
smáčená pláčem,
barevná, krásná,
avšak krčí je stesk.

Snad slunce usuší
slzí těch krůpěj a 
moje křídla zas dokážou
duši mou nést.

Do dálek a výšek,
kde nikoho není,
jen tlukot mého srdce a
samotná já.

Do výšek, dálek a
do zapomnění,
kde není nic CO BYLO
a žiji jen TAK SE STAŇ.

S láskou vaše "zakuklená" 
Bi

9 komentářů:

  1. Moc hezké. Občas je to lidské bytí a žití složité, smutné, těžké. Ale Bi, ono se vše opět prozáří a rozjasní.
    Přeji ti to.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Álo,
      jak zpívá klasik, jednou si nahoře a jednou dole:-)
      Asi tušíš, že mě se nikdy moc dlouho dole nelíbilo, takže už si polehoučku pomaloučku zase poletuju:-)
      Krásné dny a děkuji za milé řádky
      Bi

      Vymazat
  2. Milá Bi,
    tak tahle báseň se musí DOTKNOUT SRDCE většiny lidí... Krásná. 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ach doktorko milá. Vždycky umíš pohladit....
      Děkuji za milá slova.
      krásné dny Tobě
      Bi

      Vymazat
  3. Jsem taky právě zakuklená. Ono i dovolit si zakuklit se.. aby nastala proměna.
    Děkuji za hřejivé verše.
    Zuzka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Zuzanko.
      Krásná věta...dovolit si zakuklit se...přesně..díky.
      To z nás budou zase krásné motýlice:-)
      Krásné a bezbolestné kuklení Tobě
      Bi

      Vymazat
  4. Krásně poetické...Také se ráda kuklím, občas je to potřeba.
    Tak šťastný let, Bi!
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
  5. Henrietko děkuji a určitě se někde při tom letu brzy potkáme:-)
    Měj krásné dny
    Bi

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Bí, jdu s Vámi, už dlouho...stejně...mám pocit, jako bych většinu těch milých řádků zde, poslední dobou diktovala já...
    Moc Vám rozumím, moc chápu a věřím, že my se změníme, svět kolem nás bude hezčí, bude nám lépe, šťastně, bezstarostně, bude nám tak, jak si konečně zasloužíme...
    Ze srdce děkuji za Vaše psaní a věřte, bude dobře a poletíme...H.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu a přeji krásný den..