čtvrtek 4. června 2015

Veršovánky pro uzdravení..

Zdroj Pinterest


Srdce..

Když se moje srdce souží,
je plné smutku a jen po láesce touží,
Chtěla bych ho vzít a jen tak pohladit..

Pohladit ho a říct mu jen,
"nebuď smutné a pohleď ven".
Tolik lásky,krásy,spásy a soucitu,
Jsem tak šťastná,že jsi se mnou
a jsi tu..

Že jsi tady ve mě,
jsi má součást a
moje světo ve tmě.

Každé ráno zasvítíš mi zas a znovu,
cítím Tebou
a díky Tobě dokážu říkat a žít ta správná slova.

Miluji Tě srdce mé.

Jsi můj přítel, láska ,poklad..
Jen můj a navždy se mnou zůstaneš..

I kdyby mě celý svět opustil a
zapomněl mé jméno i tvář,
Ty zůsteneš se mnou,jako svatozář..
Zůstaneš mým světlem a nadějí,
že se věci v dobré promění..

Přeji si,ať jsi opět veselé.
Děkuji Ti srdce mé..



((Píšete někdy básničky,říkačky,nebo jakékoliv texty?

Je to výborný způsob,jak se uvolnit,nasměrovat mysl jinam,začít tvořit něco krásného pro sebe a kvůli sobě:-)
Kdykoli cítím velké napětí a nepomáhá ani meditace,vezmu do ruky tužku a píšu..
Moc to pomáhá a přála jsem se s vámi o tento způsob "uzdravování" podělit..
Je úplně jedno kde jste,je úplně jedno co napíšete..
Dokonce to,co napíšete,nemusí dávat ani smysl..
Poslouchejte sami sebe a budete překvapení co se dozvíte..
A hlavně,dobře se pobavíte:-)




Přeji nám všem krásný den a nezapoměňte si přibalit do tašky,nebo baťůžku tužku a sešitek..))

Vaše
Bi

Ps: Co děláte vy,když se chtete uklidnit,potěšit,poveselit?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a přeji krásný den..