úterý 12. července 2016

Happy:-)


Poslední hodiny,dny a troufám si napsat,že i týdny opravdu stojí za to.
Ta krása, pohoda a radost, kterou denně prožívám se nedá popsat.
Po dlouhých letech hledání a usilovného "duchovního a alternativního" studia,jsem se konečně dostala do fáze prožívání a absolutního zjednodušení.
Všichni chceme stále prožívat velké věci, psát knihy,řídit velké podniky, létat ke hvězdám a naprosto zapomeneme na malé zázraky,které se nám dějí každý den, každou vteřinu a právě teď.
Právě teď mě olizuje kočka a uraženě odchází,protože se jí nevěnuji:-).

Ráda bych se toto léto a možná ne jen léto, věnovala těm každodenním maličkostem, které  nás všechny můžou činit šťastnými.Pokud si myslíte, že radostný život je jen pro vyvolené,tak se hodně pletete.
Netvrdím,že to někdy není fuška uvidět aspoň ty malé pidi radůstky,ale zkuste to.
Radost je cesta a stačí jen vykročit.

A co dělá momentálně radost mě?
Krásně strávená noc vedle mého maličkého synka, který se mi včera propašoval do postele,
Pobíhající kočka Timea, která mi neustále sundává z oken záclony, nové šaty za 50 kč,které jsem včera "ulovila", nebo ranní káva s kamarádkou, která k nám přijela na dovolenou.

Štěstí a radost nejsou výsadou léta a krásných dní.
Je to nastavení mysli a chuť věci prožívat úplně a zcela.Zkuste na to myslet, když vám v hlavě poběží ty staré smutné programy typu  "venku prší, to je ale škaredě, to je zase den"

Moc mě zajímá, jak se umíte radovat vy a jaké maličkosti všedního dne těšívás?
Přeji vám všem krásný den a zkuste to dnes nově a jinak.

Změna je život a jakákoli změna je začátkem něčeho nového a úžasného.
Dnes jsem se rozhodla svůj den prožít s radostí a to stejné přeji i vám.


Bi

8 komentářů:

  1. Milá Brigitko,
    krásná slova. Krásný blog. Krásný pohled na svět. Mně velmi, velmi blízký.
    Když člověk otevře oči a duši a "opravdu se dívá", vidí, cítí, vnímá nevídané. A to ho povznáší do výšin o kterých dříve neměl ani zdání.
    Přeji překrásné léto
    Katka ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Duhová Katko.Moc děkuji za krásná slova a potvrzení,že i jiné ženy dokážou prožívat to co já..Jsem za to moc ráda.Přeji Ti hezké dny a brzy alespoň na přečtenou:-)Brigit

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také Vás zdravím Andreo.Děkuji za názor.Zkusím popřemýšlet,jak bych si své ego zvýšila ještě více,abych tím mohla vydělávat,jako paní Obermanová:-)Každopádně si myslím,že soudit a hodnotit ženy,jejichž příběhy neznáte je poněkud krátkozraké.
      Brigit

      Vymazat
    2. jo super nápad hrabat se ve sr...umíme každý a někdo to umí zpeněžit fňuk fňuk

      Vymazat
    3. Ten nápad byl Váš.Díky za názory.Mám to jinak.

      Vymazat
  3. Mám ty samé pocity. Sice jse zůstala na stejném místě, ale ten klid. Mám dvě malé dcery a už nikomu nevadí hračky po celém domě. Jsou malé, hrají si né zavřené v pokoji, ale v blízkosti maminky, v kuchyni a v obýváku. Mladší dcerka dřív koktala. Po měsíci klidu mluvila lépe, než její vrstevníci. Bohužel mnoho žen nemá prostředky, aby se odloučily od partnera. A děti děti pak trpí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za komentář, byť bez podpisu.Vím,jak je to těžké být závislá na muži a chtít se osamostatnit,ale také vím a mám odžito,že to chce nějaký čas, dost trpělivosti, práce a víry a je to zvládnutelné.Držím palce,ať se máte stále krásně a vše zvládáte v lásce a s úsměvem.Hezké dny.Brigit

      Vymazat

Děkuji Vám za návštěvu a přeji krásný den..