úterý 28. listopadu 2017

INTIMITY MÉ DUŠE-OZVĚNA


Zbyla mi po Tobě jen vůně 
a ozvěna včerejšího smíchu.
Pocity, chvíle, prožitky,
plné nenaplněného hříchu.

Jednou je málo a víckrát je moc.
Co k Tobě mě táhlo,
dávno netuším.

Myslela jsem,
že brzy zapomenu
a své myšlenky, přání a sny 
spojené s Tebou,
v sobě jednou pro vždy zadusím.

Mluvíš o svobodě a
svíráš mě v objetí.
Stále věřím tomu,
že nejsi lhář 
a Tvá vnitřní pravda, ke mě doletí.

Uvnitř se rozezní,
aby Ti pomohla pochopit,
že potkávat často můj obraz,
nemusí nutně nesvobodné být.

Tvá záplava ranních polibků,
se mi během dne rozpustila na rtech,
jako ta nejlahodnější zmrzlina,
která je osvěžující tak,
že se nedá zapomenout, jak chutná
a člověk chce, ať ta chuť nekončí 
a do nekonečna začíná.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a přeji krásný den..