pátek 9. října 2015

Jak jsem dostala pohlazení..


zdroj Pinterest

Krásné sobotní ráno...

V posledních týdnech se nějak nemůžu domazlit:-)
Pořád se tulíme s mým malým synkem (ten starší puberťák) se přidá jen občas,i když pusu ještě někdy dostanu:-)

Jsem hodně kontaktní osoba a objímání,dotyk a pohlazení je součástí mého každodenního života..
Doteku u některých klientů využívám i v práci a má to skvělé terapeutické výsledky..
Stačí pohlazení po zádech,či podání ruky a dějí se malé zázraky..
Zabývám se tímto tématem už dlouho..
Občas o něm i píšu..

Objímači čtěte zde:-)

Dnešní doba mi příjde v některých věcech velmi zvláštní..
Otevírají se kavárny,kde se lidé mohou objímat,protože nemají partnery,nebo děti,či dokonce ani přátele,kteří by je pohladili..

Kavárny s kočkami,protože pohlazení zvířete je tak uklidňující a zároveň pro mnohé tak "bezpečné" a "nezávazné"..

Ženy chodí na tantrické masáže,protože od  mužů se jim nedostává něhy a mazlení...

Na ulici se rozdávají  "objetí zadarmo" ,jako nějaký zázrak..

Momentálně jsem také bez partnera,ale pohlazení si odepřít nenechám...
Stále platí,že to co vydáváte za energii,to k vám pak přichází v nejrůznějších podobách..
Pohlazení mohou být ne jen dotyková,ale také slovní v podobě pochvaly,uznání,vyznání...
Nebo také můžete dostat pohlazení v podobě krásného skutku,který pro vás někdo vykoná...
Stačí si jen všímat,kolikrát za den takový "dotyk" dostanete...

V posledním týdnu jsem měla veliké štěstí,neboť se mě lidé dotýkali všemi způsoby a já jsem za to nesmírně vděčná..

Před pár týdny jsem potkala kamaráda z dětství, který se věnuje ajurvédským masážím..
Během pár minut jsme se domluvili,že mě "někdy" namasíruje..
Měla jsem se mu ozvat..
Ale znáte to..Pořád mnoho práce,málo času na sebe,až se mi opět začala ozývat má přetížená levá ruka..
Stojím si takhle jeden den na benzínové pumpě a čekám až auto přede mnou odjede..
Najednou k autu přichází onen kamarád :-)
Opět v pravý čas..
Dostala jsem velký úsměv a ještě větší objetí...
Vesmír mi dal jasné instrukce a já holka poslušná druhý den psala kamarádovi kvůli termínu ,aby mě mohl namasírovat..
Včerejší večer jsem prožila u něj na lehátku,kde se dvě hodiny,za zvuků jazzové hudby ,věnoval celému mému tělu a promasíroval mi snad každou buňku v mé kůži:-)..

Můj dotykový a vjemový kalich naplněn až po okraj..
Nesmím opomenout,že tento můj přítel znalý mé rodinné situace si ode mě nevzal ani korunu..
Dostala jsem překrásný dar...
Moc děkuji..

Opět mi tento zážitek umocnil sílu dotyku..Potřebu sdílet ne jen komunikací,ale i fyzicky..
Když se člověka dotknete,pohladíte,obejmete,tak mu věnujete kus sebe,svých pocitů,své síly či momentální slabosti a trápení..
Jsem pevně přesvědčená o tom,že kdyby se lidé více dotýkali a hladili ubylo by nemocí a rozchodů..

Co si o tom myslíte?
Kolikrát za den se někoho dotknete či se s někým obejmete?

Zkusme si z toho udělat rituál každý den..
Jako pití kávy,či čištění zubů...

Nic to nestojí a tolik to pomůže..


Krásný den vám všem a nezapomeňte někoho pohladit...

Ps: Děkuji Marku..

S láskou Bi..

6 komentářů:

  1. Miluji doteky a pohlazení! A masáž bych taky potřebovala. Poslala bys mi prosím mailem nebo na FB kontakt na toho maséra a kde sídlí? Děkuji! Plánuji občas dělat i něco pro sebe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Amelinko..
      Tak už konečně..promiň..kontakty na Marka Ti pošlu,ještě dolaďuje prostory..
      Měj krásné dny..objímám..
      Bi

      Vymazat
  2. Jsme bezdoteková rodina -pocházím z ní. Jen když byly děti malé,tak to bylo hezké. Teď to chybí, zvlášť, když má člověk nějaký hodně vážný problém...nějak to nejde...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jituško..
      To je smutné co píšeš..Co to zkusit změnit a začít s doteky jako první?
      Co myslíš,že se stane?
      Krásné dny..
      Bi

      Vymazat
  3. Já dotýkání tolik nepotřebuju. Natož aby na mě makal někdo cizí. To je mi dost protivné, beru to jako zásah do své zóny - a pokud to není předem domluveno, je to nečekané nebo dokonce zezadu apod, tak se cítím hnusně, jako bych dostala podpásovku. Mám potřebu to pak setříst.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Liško..díky za návštěvu i Tvé posdílení..
      to co píšeš,je pro mě dost neuchopitelná představa..jak se Ti s tím žije?nechybí Ti to někdy?to pohlazení,potulení?

      Vymazat

Děkuji Vám za návštěvu a přeji krásný den..