sobota 30. listopadu 2019

Intimity mé Duše- srdce v mých dlaních





Držím Tvé srdce ve svých dlaních,
chci ho jen hřát a nepřestat.
Chci uchránit ho před vším tím,
co mu brání,
mít rád a milovat.

Sám sebe miluj,
jako drahokam,
co v světě jiný není.
Hřej svoje srdce,
ať v sobě ucítíš tok změny.
Ať můžeš začít hřát i moje dlaně.

Ať můžeš oči otevřít
a dívat se i na mě.
Vidět mě takovou,
jaká doopravdy jsem.

V záři slunce,
i ve tmě mých smutků.
Držet mě za ruku,
ať víš, že s Tebou jsem.
Bez velkých slov,
zrozená jen ze svých skutků.

Držím Tvé srdce v dlaních svých,
aby se ohřálo.
Držím ho pevně,
když ztrácím víru,
i přesto však doufám a vím,
že už jen chvilička chybí,
aby úplně roztálo.

Už cítím jeho tlukot......

Bi

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a přeji krásný den..