úterý 12. ledna 2021

Oslava mé první sbírky básní

 



POZOR! POZOR! MÁM VELKOU RADOST

Drazí přátelé a moji laskaví čtenáři.

S velikou radostí vám oznamuji, že jsem dnes v noci porodila svou první elektronickou sbírku básní INTIMITY MÉ DUŠE.
Pro všechny, kdo se chtějí nechat pohladit slovy, pošlu ráda do vašich e mailů,
které mi prosím pište na ten můj brigita.tothova@seznam.cz
Dar za přečtení je čistě dobrovolný,
tak jako tištění a další šíření mých textů.
Váš případný finanční dar bude využit na výtisk mých dalších úvah, příběhů a myšlenek.
Jsem velmi šťastná, že se mohu s vámi podělit o kousek sebe samotné.
Děkuji za podporu svému milovanému muži Michalovi
a vám všem, kteří mě provázíte na mé autorské cestě.
Stále kráčím a těším se na další porody.......

S láskou Bi

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a přeji krásný den..