středa 13. února 2013

Valentýnské úvahy





Včera jsem s hrůzou zjistila,že máme dnes Valentýna...
Má první reakce,vzhledem k mé domácí situaci ,nebyla valná..
Nicméně to bych nebyla já,abych si toto téma nevzala na paškál:-)
Možná jste také sami a máte srdce zlomené,možná se jen snažíte namlouvat si,jak máte krásný vztah a všechno je fajn a možná jste zamilovaní,což je úžasné..

Valentýn byl kněz,který tajně oddával zamilované..
Tito lidé se brali z opravdu ryzí lásky,která přežila určitě vše,když už se spojila v takových podmínkách.
Proto dnes vyhlašuji sama pro sebe den Láskyplné upřímnosti..
Budu si hrát sama se svou myslí a přemýšlet,co pro mě vlastně láska momentálě znamená,jaký vztah bych si přála a jak moc podob může vlastně láska mít..
Už od včerejšího večera ke mě proudily nečekané,nádherné podpůrné zprávy od mých přátel...
Láska je všude,kolem nás,ale hlavně v nás..
Nechte ji prosím proudit a nebojte se ji projevit..

V dnešní době často řešíme spoustu hloupostí a na podstatu lásky se zapomíná..
Pro každého je láska něco jiného..

Jedna přítelkyně mi vyprávěla o manželském páru,který bydlí poblíž.
Žena vážně ochořela..Našli jí nádor v hlavě..Velký,zhoubný,nemožný operovat..
Muž je kněz..Pozval příbuzné a přátele,všechny kdo chtěli a několik hodin denně se za ženu modlili..
Nepamatuji si jak dlouho to trvalo,ale všichni jistě tušíte,jak to dopadlo..
Nádor se zapouzdřil a žena žije spokojeně dál bez zdravotních problémů..
Tento zážitek naprosto změnil jejich život..

Toto je pro mě momentálně láska..
Né slova,ale skutky,které mění život k lepšímu..
Stále věřím na lásku a dnešní den ji budu oslavovat..
Začnu tím,že všem,které mám opravdu ráda zavolám,nebo napíšu...

Milí moji čtenáři..
Mám vás všechny moc ráda a děkuji vám za všechno..
Krásný láskyplný,valentýnský den vám přeji..
Bi

14 komentářů:

  1. Krásneho Valentína Bi ! pekne si to napísala Láska je všade okolo nás a hlavne v nás...Ty máš v sebe toľko lásky, je mi ľúto ako to dopadlo, ale všetko pekné je ešte pred tebou uvidíš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bibulko milá..
      moc Ti děkuji a věřím,že Tvůj Valentýn proběhl láskyplně a zamilovaně:-)
      Krásné dny
      Bi

      Vymazat
  2. To je krásný, láskyplný článek! :-)
    Děkuju Brigit, taky tě mám ráda a moc mě těší, že jsme se virtuálně setkali :-)
    Já si takové věci jako je láska ani netroufám definovat :-) Jsem jen ráda, že jsme ji s mužem mohli spolu poznat.
    Moc bych ti přála, aby na tebe Amor taky brzy zacílil, a abys našla lásku, která bolí co nejméně, zato je co nejradostnější a plná smíchu! :-)
    Krásné valentýnské rozjímání, milá Brigit! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barunko,
      Amora teď nevyhlížím,přímo se před ním schovávám,abych uzdravila rány:-),ale jednou mu otevřu a to zas bude fičááááák:-)
      Měj se krásně a užívej své rodiny,je to velký dar..
      Bi

      Vymazat
  3. Milá Bi, moc krásně jsi to napsala.
    Svátek Valentýna už je tak profláknutý, že za ním většina nevidí nic víc, než záplavu červené barvy a "povinnost" koupit drahé polovičce dárek, je to dost tragické. No a na druhou stranu tu máme ještě takové, kteří hrdě rozhlašují, jak tendle svátek teda rozhodně neslaví. A víš co? Já ho slavím, ale ne jen v únoru, ale skoro každý den(jen trošku jinak, svým způsobem:-) S láskou maluju, trávím čas s těmi, které mám ráda, zpívám, sportuju, cestuju, jím :D :D :D ... Takže lásce třikrát hurá, protože jí není nikdy dost:) Mlask:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko drahá..
      ty jsi mě zase potěšila..je to tak jak píšeš..lidé postrádají smysl spousta věcí,které dělají..ne všichni samozřejmě..Tradiční hodnoty se vytrácejí a lidé dělají to co většina,co se očekává,nebo jen proto,že musí...
      Ale víš co?Máme právo volby,tak jako Ty..Láska je všude a ve všem..Jen ji uvidět..
      Tvá tvořivost je úžasná věc..Děkuji ti za Tvé řádky..
      Bi

      Vymazat
  4. Moje milá Bi,
    jsem moc ráda, že patřím "k těm, které máš ráda" a děkuju ti za SMS, moc mě potěšila ..... co na tom, že zrovna nemáš vedle sebe nikoho, kdo by ti dal pusu, hlavní je, že máš kolem sebe lidi, kteří tě mají rádi ..... i já patřím k nim ..... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Makulenko,
      do napsat?děkuji z celého srdce..Těším se na schledání,příště můžeme vymyslet nějakou tvořivou dílnu co?Ty jsi tak šikovná,třeba mi poradíš,jak rozhýbat své ručky a jak se stát kreativní:-)
      Bi

      Vymazat
  5. Tolik motivace a tolik inspirace je ve tvých článcích, milá Brigitko! Dneska jsem si tu přečetla všechny články, které mi unikly a sedím tu s prázdným obalem od papírových kapesníčků...ale pozor, nebyly to jen slzy smutku a dojetí, které jsem kapesníčkama sušila, ale byly to i slzy radosti. Protože člověk nemůže jinak, než se radovat z toho, že jsou mezi námi lidé jako jsi Ty. Taková síla je v tobě! Klobouk dolů. Musíš být unavená po všech těch strastech, které se ti v poslední době přihodily (vážně jsem si při čtení předvánočního e-mailu myslela, že se všechno urovná), ale přesto jsi statečná. A jedno je jisté - z té citové partnerské šlamastyky vyjdeš jako vítěz...zase o něco silnější. Věci se ději tak jak mají a získání svobody je pro tebe novou cestou...na začátku je to cesta pořádně trnitá, plná kamení, štěrku, bez stromů a kvítí, ale postupně po ní půjdeš dál a před sebou uvidíš první strom (a ejhle, on bude mít květy v rozpuku), půjdeš dál a nad hlavou ti začnou zpívat ptáčci a vidíš - támhle v dálce je srnka a koloušek...najednou to bude cesta plná života...zkrátka - čekají tě věci nové, nové možnosti, ano, i nová láska. Láska je všude...ty to víš a já to vím. A proto jsi mi tak blízká, a proto si tě vážím. Jsi statečná, úžasná a myslím na tebe.
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Drahá Viv..
      Víš,kdy se ozvat a tvé řádky opravdu moc pomáhají..jsi úžasná...Děkuji Ti za všechno..Jestli jsem silná,tak to nevím,ale asi kdybych neměla sílu tyto zkoušky zvládnout,tak by mi ani nepřišly..Každopádně každý den prožívám nové a nové zásahy,které mě učí a posouvají dál..Často teď myslím na umírající holčičku,u které jsem byly klaunovat,protože v porovnání s tímto zážitkem je vše malé a nicotné..Vesmír moc pomáhá,ale zároveň i vyučuje..Kdysi mi jeden"léčitel"řekl,že jsem extremistka..Momentálně to docela platí..Trvá mi někdy opravdu dlouho,než sundám růžové brýle a dokážu vidět realitu,jaká je..Někdy jsou potřeba opravdu extremní zkoušky,aby mi došlo,že mé představy se neslučují ze skutečností,která je často mnohem horší,než bych si vůbec dokázala připustit..Každopádně jdeme do finále a já věřím,že brzy můj život nabere nový směr,kde si budu kapitánkou u kormidla a budeme si s dětmi pohodově a vesele plout:-)
      Děkuji ti Vivinko za všechno..Těším se,až se jednou setkáme..
      Bi

      Vymazat
  6. Přeji Vám jen to nejlepší... a jestli momentálně ta velká láska není, tak třeba čeká, až přijde její čas, HanaL.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Haničko.
      Vítám Vás u mě a děkuji..Ta láska v podobě vyspělého ,samostatného a vyrovnaného muže určitě někde bloudí a čeká,až se naučím co mám,abych ji pak mohla dostatečně ocenit:-)
      Děkuji a mějte se hezky
      Bi

      Vymazat
  7. Brigit, láska se dá projevovat všemožnými způsoby a v jakémkoli stavu. Náš milovaný již zemřelý kněz otec Jan, nám říkával - "láskou nic nepokazíš", to se mi vždycky moc líbilo. Přeju Tobě, sobě a nám všem Valentýna 365 dní v roce. Slávka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slávinko,krásné a pravdivá věta..
      díky moc a měj se nádherně..
      Bi

      Vymazat

Děkuji Vám za návštěvu a přeji krásný den..