neděle 11. srpna 2013

Jen tak si přát..

Zdroj:www.jenprozeny.cz
Krásné ráno vám všem..

Nastala doba zavařování všeho možného a já jsem dostala včera skvělý nápad:-)
Mám doma velikou láhev od medu a rozhodla jsem se,že místo okurek si do ní každý den hodím papírek,na kterém bude přání:-)
Pěkně s datem,na barevném papírku, abych věděla, kdy že jsem to vlastně chtěla..
Ptáte se proč?
Každý den nám prolétne hlavou neskutečné množství myšlenek..To, na co se soustřeďujeme roste..
I to krásné ,ale i to špatné..
V posledních týdnech se mi začaly dít opravdové zázraky a přání, po kterých jsem toužila se začínají naplňovat-zhmotňovat..
Jsem opravdu velmi šťastná..
Toto poznání mě opět přesvědčilo o tom, že jsme absolutními strůjci svých životů a jen na nás je, jaké si je uděláme..
Knih o tom ,jak si správně přát jsem přečetla dost, i o síle přitažlivosti vím své,ale letošní prázdniny,když jsem byla u Mimosky ,tak jsme si s drahou Míšou sdělily skvělou informaci..
Když si přejete, přejte si tak,jako by jste už měli přání splněno..Prostě děkujte..
Když jste nemocní a přejete si uzdravení,tak děkujte,že jste zdraví, když nemáte práci, tak děkujte za skvělé pracovní místo a práci,která se vám líbí..
Zdá se vám to hloupé?Ale není..
Pokud si jen přejeme,tak naše přání zůstávají jen našimi očekáváníme,ale pokud s vděčností děkujeme a žijeme tak,jako by se nám přání již splnilo,tak se nám krásně zhmotní a objeví se v našem životě..
Věřte mi..prožívám to právě teď!!!
Můžete si přát cokoliv!!Můžete začít kávou, kterou vám někdo zaplatí, nebo parkovacím místem, pak třeba skvělou prací a novou láskou:-)
Buďte nároční a chtějte pro sebe to nejlepší..
Pokud si o tom budete chtít přečíst více,tak můžete Zde..
Právě jsem si napsala první tři přání a jdu si je "zavařit",abych si pak na vánoce pod stromečkem mohla rozbalit hromadu těch splněných..
Zkuste to se mnou,pokud budete chtít a dobře se u toho bavte:-)
Budu velmi ráda, když mi pak o svých splněných přáních povíte...
Krásné dny ..

S láskou vaše Bi

11 komentářů:

  1. To je krásný článek! :-)
    Aktivní a vědomé přání si, provozuju asi půl roku :-) Od té doby jsem neměla problém najít ideální parkovací místo ;-)
    Fascinuje mě, jak to funguje a jak je to ve své podstatě jednoduché. Člověk jen musí věřit, zahodit skepticismus a jak říkáš, nastavit si to v mysli tak, jako by se přání už splnilo.
    Moc děkuju za tahle milá slova a přeju spoustu splněných přání! Mimochodem, jejich konzervace zavařováním je geniální nápad. Už jsem přemýšlela nad notýskem, ale sklenice plná barevných přáníček? To je prostě senzační! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím parkovacím místem to mám podobně. Už ani nevím KDE jsem o tom četla. Jinak super nápad, jen nemám tu velkou zavařovací sklenici. Ale mně bude stačit i malá. Jen moje dcera, která je autistka, by ti řekla, že to je lež a že lhát se nemá...že nemůžeš děkovat za něco, co se nestalo...přát si, to ANO, ale lhát? U ní by ti to neprošlo:-)

      Vymazat
    2. Barunko milá...
      Děkuji Ti,že si se opět se mnou a ostatními podělila o své skvělé zážitky..Je to tak..Hodně lidí ve splnění přání nevěří a proto si zpomalují jejich plnění..
      Proto je dobré začínat si přát malé věci a pak už jdou ty velké samy:-)
      Přeji Ti skvělou zábavu a spoustu plných lahví:-)
      Bi

      Vymazat
    3. Amelinko..
      Vůbec nevím,proč jsou moje odpovědi tak na přeskáčku..
      Zajímavá poznámka s Tvou dcerou..Ale víš co?Jde to takto aplikovat i na situace a přání,které jsou splněny a potřebují jen vylepšit:-)takhle vyhovíme všem:-)
      Krásné dny a spoustu splněných přání milá má..
      Bi

      Vymazat
  2. Skvělý nápad, sice mne při čtení napadlo, že nemám takovou sklenici na zavařování, kam bych uložila svou úrodu přání, ale při čtení prvních řádků mne napadlo, že mám pěknou ozdobnou krabičku a dočítám do konce Váš příspěvek a Vy píšete, že si pod stromečkem přečtete, co jste si zavařila, tak já si tedy rozbalím svá přání z krabičky.
    Přeji Vám, aby se vyplnila všechna přání.
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti..
      Ty přání můžou být v čemkoliv:-)
      Ozdobná krabička je perfektní:-)
      Držím palečky,ať se Vám jich splní co nejvíce..
      Krásné dny
      Bi

      Vymazat
  3. Brigitko ty jsi úžasná! Opět jsem se do tvých řádků začetla s takovým zaujetím a nadechla se až při posledním písmenku..Miluju tvoje články, tvou životní energii, elán a především tvou mysl..
    Nápad s papírky je moc hezký a přeju ti, aby se ti mnoho z toho splnilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dullsinko,sluníčko..
      Jak se vlastně máš?Už je Ti lépe?
      Každý máme dozajista spoustu přání,která chceme naplnit,takže se neboj a hubky si nějaké přej!!!:-) a co nejvíce!!!!
      Děkuji za krásný komentík..Mám Tě ráda..
      Bi

      Vymazat
  4. Milá Bi, chtěla bych se zeptat, jestli ti třeba tato sugesce pomohla najít dobrou práci? Hledání nové práce mě teď docela trápí a bojím se, že pokud si něco vsugeruji a upnu se na to a ono to nevyjde, tak budu hodně zklamaná. Jinak blog je krásný, ráda si tady čtu. Díky, Olga

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásný den Olgo..
      Moc děkuji za komentík..Práci jsem si přála dlouho,nechtěla jsem mic konkrétního..Mé přání vypadalo takto:Děkuji za skvělou práci,která mě naplňuje,baví a uspokojuje,je skvěle ohodnocená,je na skvělém místě a mám příjemné a milé spolupracovníky..Asi tohle jsem si přála..Ale klidně si to přání můžeš upravovat do nejmenších detailů,včetně pracovní doby a podobně..Abych to dokončila,tak jsem opravdu práci tímto způsobem získala a v pondělí nastupuju:-) Vzali mě na prvním výběrovém řízení,které jsem absolvovala po mateřské,hned po prvním kole výběrového řízení:-)
      Držím palce!!!
      Bi

      Vymazat
  5. Bi, děkuji za odpověď! Ať se v nové práci daří, je skvělé, že ti to takhle funguje. Taky to zkusím. Díky za spoustu inspirace.
    Olga

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu a přeji krásný den..