sobota 2. listopadu 2013

Sdílení..


Krásné ráno vám všem....

Dnes je "Dušičkový" den a většina z nás zavzpomíná na naše zesnulé a zážitky s nimi..
Já osobně tento den nevnímám nikterak nepříjemně.Svítí u nás doma od včerejška svíce,vzpomínám a prohlížím fotky..
O tom ale  psát nebudu..Duše zemřelých jsou s námi stále..

Ráda bych se dnes věnovala tématu nadmíru živému..
Před dvěma měsíci jsem nastoupila do nové práce..Pracuji v týmu 10 lidí a mám dva úžasné nadřízené.
Samozřejmě není možné,aby mi hned od začátku všichni z těchto lidí byli příjemní a sympatičtí..
Z někým si prostě z nějakého důvodu nesednete..Začne vás ten člověk něčím štvát,provokovat..
Ale protože jsem si zvykla na to,že lidi nesoudím a nehodnotím,tak jsem se ve svých pocitech samozřejmě začala "pitvat".:-)
Většinou,když nám něco na někom vadí,tak máme stejný problém jako on a jen nám to zrdcadlí..
Byla jsem k sobě tedy sebekritická a přestala jsem některé věci dělat..
Najednou i lidé,kteří mi tyto vlastnosti zrdcadlili už pro mě byli menší prudiči:-)..
Stále to však nebylo úplně v souladu se mnou samotnou a pak jsem jednoho dne,když jsme se sešli na obědě a někteří začali povídat věci ze svého soukromí začala chápat souvislosti..
Našla jsem si způsob,jak pochopit druhé a tím jejich jednání..
Všichni děláme všechno kvůli sobě..Každý má jiný způsob seberealizace a jiný způsob získávání pozornosti či zvyšování sebehodnoty..
Pokud vás někdo štve,snažte se zjistit co nejvíce o něm,jak žije,co ho trápí a pak pochopíte,proč dělá to či ono..
Někteří možná namítnete,že nemáte důvod zabývat se s někým kdo vás štve,nebo vám nesedí..
Samozřejmě na to máte právo..
Ale pokud věnujete trochu energie  na pochopení toho kdo vám nesedí ,určitě příjdete na to,proč se chová tak jak se chová a věřte nebo ne,jeho chování vám zčistajasna vadit nebude:-)
Hodně mi to pomohlo.Dnes můžu s čistým srdcem říct,že všechny kolegy ze svého týmu mám opravdu ráda a  ráno se na ně vyloženě těším.
I když má práce je občas náročná,i když mě někdy pěkně psychicky vyčerpává,i když stále nepodávám "tabulkové" výkony,jsme moc šťastná za své kolegy i nadřízené,kteří dokážou podržet i rozesmát:-)
Pokud Vás někdo štve,zkuste s ním sdílet jeho osobní trápení,aby jste pochopili důvody jeho chování..
Celý náš život je tvořen vztahy a podle toho jaké vtahy s druhými máme,si utváříme svůj šťastný život..
Chtějte pro sebe hezké vztahy s ostatními..Opravdu ta odměna stojí za to..
Krásný den vám všem a sdílejte kde můžete:-)

Vaše Bi




3 komentáře:

  1. Brigitko, jsi skvělá kolegyně a úžasný člověk, mám tě moc ráda a velice si tě vážím, děkuji, že tu jsi a co se týče našeho týmu, taky se na všechny každý den těším, i když ja jsem zrovna ten “prudič“, co se honí za výkony. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vladěnko vítej u mě:-)
    Díky moc a prudič pro mě už rozhodně nejsi..rozumím a chápu...pa v pondělí:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu a přeji krásný den..