sobota 21. listopadu 2015

Proč je dobré,udělat ze sebe osobního poradce?

zdroj Pinterst
Krásný den milí čtenáři..

Blíží se nám období chřipek a depresivní nálady stoupají s úbytkem světla,proto je dobré,zaměřit se na svou vlastní pohodu:-)

 V dnešní době máme všichni velké možnosti navštěvovat spoustu lékařů,léčitelů a terapeutů..
Také jsem svého času absolvovala pomyslné kolečko,které mi mělo ukázat,že všechny odpovědi nosíme v sobě a pokud se nebojíme přijmout zodpovědnost za svůj život,můžeme se stát osobními poradci sami  sobě..

Na tomto principu je založena jedna speciální léčba,kterou už mnoho let provozuji,která se jmenuje ETIKOTERAPIE..
ETIKOTERAPIE JE LÉČBA MRAVNOSTÍ..

Předevčírem večer jsem se chtěla trochu vzdělat,tak jsem nahlédla k mému milovanému Jaroslavu Duškovi a hostem na jeho sesli byl člověk,kterého jsem viděla jedinkrát v životě,člověk,který vedle mě seděl v autě a já vůbec v té době netušila,vedle jakého velikána sedím a jak nedozírný vliv bude mít na můj další život..
Kamarádi zorganizovali ve waldorfské škole jeho přednášku,na které byl okruh podobně smýšlejích lidí..
Nejdříve jsem měla pocit,že tam nepatřím..
Ten se rozplýval ,jakmile jsem začala chápat souvislosti a když mě na konci našeho setkání Vladimír objal a řekl"stačí jen uvěřit",tak jsem po příjezdu domů vyhodila celou lékárničku (uznávám,jsem trochu extremistka),nechlala si jen obvazový materiál,paralen a nurofen a už mě tahle "disciplína"nepustila..

Ráda bych napsala,že neznamená,když věříte,tak nejste nemocní..
Je to o tom,že víte jak věci fungují a berete jakýkoli zdravotní problém,jako zprávu,že děláte něco špatně..
Normální je být zdravý..
Nebudu dokazovat ,že to funguje to musí každý sám..

U nás je pár let situace taková,že pokud maličkého začne bolet ucho ,tak vím,že musíme dohadování se starším synem utlumit,protože už to nemůže poslouchat,že když starší syn začne blednout a má zvýšenou teplotu a bolest břicha,vyžaduje mou pozornost a chce si odpočinout a zpravidla stačí dva dny v klidu doma a je zdravý jako řepa..
Obvodní paní doktorka nás vídává jen na preventivních prohlídkách a chřipkové epidemie,které každoročně mezi svými klienty absolvuji procházím bez ztráty kytičky..
Jsem za to velmi vděčná a šťastná..
Momentálně se potýkám se sníženým tlakem a občasnou bolestí ruky..
Nechodím po doktorech,pokud nejde o ohrožení života..
Nepohrdám jejich prací rozumějte,jen je nepotřebuji vidět často..
Přeji si o sobě rozhodovat sama:-)

Kdykoli se ptáme na řešení svých problémů někoho jiného,zbavujeme se své podstaty,protože my sami nejlépe víme jací jsme a jak řešíme nejrůznější situace..
Necháme si vkládat myšlenky někoho jiného,které oslabují naši intuici a náš vnitřní hlas,abychom omluvili naši nerozhodnost.
Kdykoli dáme jinému člověku MOC zasahovat do našich pocitů,ztrácíme kontrolu nad svým životem a svou svobodnou volbou tvořit si život podle svých představ..
Přijměme život do svých rukou,uvěřme sami sobě a své intuici a jednejme vždy podle sebe a svých pocitů.
Nic není špatně..
Změna je cesta a každá cesta nás dovede k dalším a dalším zkušenostem.
Je jen na nás,jaké zážitky, život a zdraví si vytvoříme svým chováním a svými rozhodnutími..

A zde video,o kterém jsem hovořila..je dlouhé,ale stojí za to..třeba si najdete čas...


Krásné dny ve zdraví a lásce přeji..
Bi


5 komentářů:

  1. Milá Bi, plně s tebou souhlasím. Já se lékům vyhýbám už hodně dlouho, z opodstatněných důvodů. A studium muzikoterapie mě v tom, že léky k životu zas tak nutně nepotřebujeme, jen utvrdilo, přestože nám reklamy a doktoři masírují do hlavy opak. Samozřejmě, někdy jiná cesta opravdu není, ale jak píšeš, mnohdy stačí otevřít oči a nelhat si do kapsy. Už delší dobu bojuju s průduškama. Asi si prostě tělo řeklo o odpočinek a dokud se mi nedobijou baterky, kašel neodejde. Kdybych ho poslechla dřív, nemusela bych teď tak dlouho čekat. No, udělám si čaj a pustím si to video :-) Hezký večer:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Verunko.
      Vítej.jak se Ti líbilo video?Vladimír je opravdu skvělý.
      Průdušky?
      Co nemůžeš rozdýchat?Co Tě trápí tak,že Ti to bere dech?
      Někdy pomůže jen meditace na toto téma a přichází úleva..
      Snad je Ti lépe a tvoříš.
      Měj krásné dny ve zdraví.
      Bi

      Vymazat
  2. Posílám moc pozdravů♥nějak mi poslední dobou něco říkalo... jdi na ten svůj blog a něco si napiš a dej pár foteček...a první kdo mě napadl jsi byla ty:) jsi človíček,který mi ve svých řádkách mluvil z duše a taky do ní promlouval ....tak dlouho jsem tu nebyla,ale na návštěvu u tebe si teď každý den čas udělám!Tady toho tedy je...a opět tento tvůj článek....že by náhoda?Vedení ♥Díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žanetko drahá.
      Už dlouho na Tebe myslím,jak se asi máš..a teď už to vím..jsem moc ráda,že jsi se ozvala.Náhody nejsou a Ty to dobře víš,ani to,že se mi ozýváš,když na Tebe vzpomínám..Já už se ale nedivím jen děkuji.
      Měj krásné dny a těším se na další setkání u mě,nebo na Tvém krásném blogu.
      Bi

      Vymazat
  3. ahoj Mila Bi na Tvuj blog sem narazila..kdyz sem hledala presne takovyto pristup a uvedomeni hodne veci...video sem si pustila na chvili...rikala sem si ze dve hodiny na to koukat nebudu..prekvapilo me samotnu ze po pul hodine vnimani sem tam.me to tak zaujalo,ze si to pustim znovu a cel..hned jak dojdu z mesta...dekuji za Tvuj blog..mas tu moc potesujicich a krasne napsanych veci..ze ho rozhodne rada prozkoumam Hanka

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu a přeji krásný den..