pátek 18. prosince 2015

Tělo jako chrám..

Zdroj Pinterest

Slýchám ty příběhy stále dokola..
Žena se seznámí s mužem,chvíli si píšou,pak si dají dvě kávy,nebo třeba večeři a skončí v posteli..
Žena se muži okamžitě oddá (často z toho postelového setkání ani nic nemívá) a muž ve většině případů ztrácí zájem.
Některé ženy si dokonce s mužem po prvním sexu začnou plánovat budoucnost,stěhovat rodiny,protože nabyly dojmu,že on je ten pravý.
Upozorňuji,že tohle co píšu není doménou dvacetiletých slečen,ale i zralých žen.
Také chci zdůraznit,že nikoho nechci kritizovat ani poučovat,protože já sama jsem v této oblasti nasekala chyb více než dost ,takže některé věci,které zde popisuji mám odžity na vlastní kůži,ale to vy,kteří ke mě chodíte dobře víte.

Dnešní doba vztahům nepřeje a stále se hledají důvody ,proč tomu tak je.
Pracuji  se seniory a miluji jejich moudrost.
Často si povídáme  i o dost osobních tématech.
Mezi mými klienty jsou i muži.
Včera mi jeden pán,který má něco přes osmdesát překvapil svými názory na vztahy.

"Holky děláte velkou chybu,že lezete s chlapama do postele tak brzy.Sex by měl být na posledním místě.
Nejdříve přece musíte zjistit,jaký ten chlap je.Jestli je na něho spolehnutí,jestli vám dokáže pomáhat i s běžnými věcmi,jako je třeba nákup,nebo nádobí,jestli vás vyslechne,když máte špatný den,jestli bude mít rád vaše děti a bude chtít trávit čas i s nimi..Teprve,pak,až si budete jisté,tak mu dejte dárek v podobě milování!!!"

Já sama jsem se v této oblasti už roky necítila dobře..Byla jsem nespokojená a často jsem se cítila být muži v oblasti sexu zneužívaná..
Dovolila jsem to!!
Po těchto slovech,které pronesl tento moudrý muž,který žil mnoho let v manželství se ženou,o kterou se celé roky následně v její těžké nemoci staral, mi opět zapadly všechny části skládačky a pochopila jsem v čem jsem dělala chybu a kde byl problém.
Prásk!!!!
Zůstala jsem s pusou otevřenou.
Je to tak.
Udělala jsem si soukromý průzkum a všichni mí dotazovaní,kteří byli v manželství déle než padesát let mi potvrdili,že museli déle než půl roku čekat,než se poprvé milovali,v jednom případě čekal muž na svou ženu rok a půl!!!

Wauuu..
Proč dnešním mužům dopřáváme potěšení na každém rohu?
Proč nám stačí jedna večeře a trocha pozornosti?
Bojíme se snad,že nám uteče za jinou,když s ním nevlezeme do postele co nejdříve?
Kolikrát ani nevíme,jestli muž dokáže políbit,pohladit,obejmout (to jsou prožitky,které ženy potřebují nejvíce) a už mu dáme to co chce.

V dávných dobách muži jezdili do války,dobývali území a pokud chtěli získat srdce ženy,museli vyhrát turnaj.
V době nedávnější chodili muži se svými vyvolenými na taneční večery v doprovodu někoho třetího a byli pěkně pod kontrolou a byla z toho opravdu dlouhodobá manželství.
Dnes muži dobývají v práci své pozice,budují si kariéru,ale ve většině případů už moc nemusí dobývat svou ženu.
Brzy dostanou co chtějí.
Mise splněna,kořist ulovena a už se snažit nemusí.
Zažila jsem to mnohokrát a mnohokrát pak plakala do polštáře,že můj vyvolený není takový,jak jsem si myslela.
Omyl.Byl pořád stejný,jen jsem to nestihla zjistit,protože jsem mu svůj chrám otevřela příliš brzy.

Doba je opravdu rychlá a dravá.
Jsou kladeny velké nároky jak na muže tak i na ženy.Jsem ale přesvědčena,že lidé jsou a byli ve své podstatě stejní.Všichni hledáme podobné..Pohlazení,lásku a pochopení.
Bohužel to hodně uspěcháváme.
Po mnoha zkušenostech s muži si myslím,že vztah postavený na pozvolném poznávání má mnohem větší hodnotu,než ta rychlá sexuální vzplanutí..

Prožívám teď nádherné chvíle naplněné povídáním a krásnými zážitky.
Překrásné chvíle plné rozhovorů a pro mě zásadních myšlenek.

A co se stane,když váš vyvolený nevydrží čekání a najde si jinou?
Dostanete velký dar.
Poznáte,že tento člověk nebyl pro vás ten pravý,protože by při prvních životních karambolech s vámi utekl,místo ,aby vás podržel.
Zjistíte,že tento člověk nebyl trpělivý a jeho priority se lišily od vašich.
Zjistíte,že jste si své krásné tělo,svůj chrám nenechala znesvětit někým kdo za to nestál.
Takové dárky!

Drahé ženy,važme si sebe samy a přestaňme se bát.
Poznávejme a těšme ze společných chvil s našimi nastávajícími partnery.
Dovolme si dát nám oběma ten krásný čas poznávání.

Milí muži,buďte prosím rytíři. 
S láskou a trpělivostí dobývejte.
Chrám každé ženy je jiný a skrývá spoustu pokladů.
Rozhodně stojí za to počkat,až se dveře otevřou..


 S láskou Bi

6 komentářů:

  1. To je krásná úvaha. Souhlasím s ní, přestože jsem sama dokázala čekat nejdýl měsíc a stejně z toho byl ten nejhorší vztah :-( Krásné Vánoce

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné a moudré! :-)
    Napsala jsi to tak působivě a zároveň ohleduplně k oběma pohlavím, že se s tím snad musí ztotožnit každý...
    Hodně štěstí, smíchu, laskavých slov a vzájemné úcty ve vztahu, Bi! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Naprostá pravda.. I já už přišla na to, že to tak je.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za osobní zkušenost.Díky za návštěvu a přeji krásné dny.Bi

      Vymazat
  4. Nejdriv pani, potom pan a akt muze byt zdarne dokonan :-)
    Autorka mela mela patrne bohuzel nestesti na chlapy, ucitele cestiny i anglictiny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Autorka měla zřejmě smůlu a neštěstí, které potřebovala ke svému vývoji, učitele češtiny a angličtiny v posteli bohužel také neměla,ale podepsat se, se naučila ještě dříve než první třídě:-) Krásné dny Bi

      Vymazat

Děkuji Vám za návštěvu a přeji krásný den..