sobota 5. prosince 2015

Příběh o objevování..



Jsou dny,kdy se mi to prostě děje "samo"
Po měsíci volný den.
Celý volný den sama pro sebe..Slunce nádherně vysvitlo a mě se chtělo do světa.
Domluvila jsem si s kamarádkou snídani..
Cestou za ní jsem objevila nový Bio obchůdek s malou kavárničkou..Okamžitě jsem tam vešla,abych prozkoumala co mají pěkného.
Uvítala mě velmi milá paní,ze které se vyklubala paní majitelka.
Bylo tam tak útulno a milo.Čas běžel a já spěchala na schůzku.
Cestou jsme to vzala přes poštu,kde na mě čekal přeplatek 80 kč:-)
Laškovaly jsme o té "velké výši" s paní u pokladny.
Nabídla mi los a já si koupila dva. Za 10 kč..
A co myslíte?
Vyhrála jsem:-) 200kč:-)!!

Takový nádherný začátek dne.Obzvláště,když čekáte na každou korunku,kterou vám vesmír poskytne,která k vám přijde jakoukoli cestou a vymýšlíte,jaksi zvýšit příjem.

Můj objev číslo jedna toho dne,který mi opět potvrdil prožité byl: "pokud potřebujete zvýšit příjem (finance,láska,přátelství),je potřeba zvýšit výdej.
Prostě investujte.Nemáte peníze?kupte si něco malinkého a někoho obdarujte,nebo třeba los a vyhrajte.
Je vám smutno?Zorganizujte schůzku s přáteli.Třeba na procházce,když nemáte dostatek financí.
Zvedněte telefon a řekněte někomu,jak ho máte rádi.
Nic to nestojí a obohatí to vás i toho druhého..

Pokračovala jsem za kamarádkou Janou a dohodly jsme se,že půjdeme na průzkum do "nové kavárničky",ve které jsem byla cestou..
Bylo to prostě skvělé..Káva voněla,domácí bio dobroty se rozplývaly na jazyku.
Paní majitelka nám ve zkratce pověděla svůj příběh a to mě moc nadchlo.
I přes odrazování ostatních neváhala odejít hledat prostory do jiného města,než ve kterém žila,má dvě práce,ale nenechala si vzít svůj sen..
Začala ho žít.Realizovat.
Bez ohledu na výsledek,bez ohledu na to co říká okolí.

Bylo nám tam milo,moc jsme si pochutnaly a určitě přijdeme zas..
Moc paní Romance přeji,ať se jí ten její sen naplní až po okraj.
Kdyby jste někdo jeli přes Frýdek-Místek,najdete ji na Ostravské ulici,nebo můžete alespoň nakouknout na její dobroty na fotkách a to přímo Zde

Objev číslo dvě.
Když pomáháme ostatním v realizaci jejich snů,velmi nás to obohatí a posune na cestě za těmi našimi sny.
Nic není nemožné,žádný sen není dost velký,ani malý na to,abychom si ho splnili,když nám udělá radost.

Den plynul krásně a samovolně.
Stačil jeden telefon a už jsem se procházela s kamarádem a jeho pejskem přírodou a večer jsme si udělali velkou pohodu plnou smíchu,hudby a "filozofických "rozprav.
Odvezl mě domů a já usínala s takovým klidem v srdci,jak už dlouho ne.


Znovu nalezený objev číslo tři
Nechejte věci plynout:-)
Krásné dny všem
Bi

2 komentáře:

  1. Nádhera. Přesně takové povzbuzení bych ve svých depkách potřebovala

    OdpovědětVymazat
  2. To zní skvěle. Do FM jezdíme na alergologii, k dětské dr., občas i na nákup. Třeba si tam dáme dortík a kafíčko spolu?

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu a přeji krásný den..