neděle 24. ledna 2016

ŽENY ŽENÁM

Zdroj Pinterest
Krásné nedělní ráno všem.

Ráda bych se s vámi podělila o svou radost.
Krásný ženský portál,který mi v monulosti přinášel plno ispirace, již po několikáte zveřejnil můj článek.
Oslovili mě před pár měsíci a já nabídku přijala.

Článek, který mi tentokrát publikovali jsem napsala před pár lety a stále tvá jeho platnost.
Ve chvíli,kdy jsem pochopila toto pravidlo,tak se můj stávající život začal velmi proměňovat k lepšímu.
Pravidlo o přijetí zodpovědnosti k sobě samotným a všemu co se nám v životě děje , je také stěžejním tématem pro má připravovaná motivačně-relaxační setkávání, která pro vás s mými přáteli chystáme.

Pro některé mé čtenáře opakování, pro něketré novinka.
Můžete si přečíst PRÁVĚ TADY a prozkoumat celý krásný ženský portál věnovaný ženám a ženským tématům.



s láskou Bi

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a přeji krásný den..