čtvrtek 24. května 2018

Modlitba



Zdroj Pinterest


Moje drahá vnitřní ženo,
prosím odpoj ode mě bezbolestně vše,
co má být odděleno.
Zbav mě strachu milovat, cítit a prožívat lásku.
Mé srdce pomoz opět světu otevřít,
co bolavé a nezdravé je, nechej odejít.

Odpusť, že jsem Ti mnohokrát nevěnovala pozornost,
jakou si zasloužíš a nechávala Tě tak často opuštěnou.
Pozvedni ve mě prosím znovu moji touhu,
ukázat a projevit světu mou ženskou podstatu, kterou je jemnost,
citlivost a laskavost.

Drahá ženo, která ve mě dřímáš,
zasílej mi i nadále zprávy prostřednictvím mé intuice,
která je mým dalším prostředkem pochopit,
co si přeješ prožívat a naplňovat.

Děkuji Ti za všechny zkušenosti, kterými se mnou,
jako setra, ruku v ruce procházíš
a nenecháš mě nikdy klesnout.
Děkuji Ti za všechna povzbuzení,
která mi posíláš jako znamení,
do mého reálného a každodenního života.

Jsi mojí součástí,
máš desítky podob, tváří
a úkolů, které je třeba v tomto životě naplnit.
Jsi však stále se mnou, ve mě,
spojená, propojená a prostupuješ celou mou bytostí navždy.

S pokorou a láskou Tě v sobě opět pozvedám
a k sobě povolávám,
jako svou nejmilovanější přítelkyni a svou součást.
A tak se staň.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a přeji krásný den..