pátek 11. května 2018

Rozfouknutá

Zdroj Pinterest

Rozfoukej mě po větru, 
jako každou moji myšlenku,
každou chvíli beze mě,
rozfoukej ten pocit,
ať odletí ze Země.

Rozfoukaná, rozevlátá,
vysmátá a svobodná,
volající, toužící a letící,
všem okovům a svazujícím poutům,
statečně se bránící.

Jen větrem nesená,
jak pták, letící vzduchem,
jak pírko, které nemá směr,
však stejně neúnavně 
a s lehkostí putuje světem.

Jak vítr,
který není vidět
a přesto umí pohladit.
Pohrávám si s Tvými vlasy
a Ty se na mě zlobíš.

Hladím Tě, 
jak teplý vánek po tváři.
Jsem nekonečně měkoučká a voňavá,
jak vůně, která po mě zůstala,
na Tvém velikém polštáři.

Tak už do mě foukni,
ať můžu letět.
Vždy se Ti vrátím
a celý Tvůj svět oblažím svou přítomností.

Nedám se chytit,
ani polapit.
Jsem rozpustile odfouknutá.
Rozfoukaná Tebou......


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a přeji krásný den..