sobota 7. září 2019

Intimity mé Duše- Svlečená na Duši






Stojím tu před Tebou
a třesu se zimou.
Až na Duši svlečená,
s vědomím,
že už nemám jinou.

Nořím se do Tvých očí,
které si ke mě hledají klíč.
Nořím se do Tebe,
stojím opodál a nemůžu blíž.

Stojím a čekám,
jak chceš mě vidět a cítit,
zda láskou mě ovineš,
či budeš se štítit.

Štítit mé Duše
a všech jejích vrstev.
Zkus si je prohlédnout,
či promnout je v prstech.

Můžeš se dotknout i bolavých míst,
kde trochu zaschlé krve je.
A můžeš si být jisto jistě jist,
že vidíš mě svlečenou až na Duši.

Třesu se zimou a strachem,
z toho,co na mě povíš.
Třesu se tak moc,
až se mi srdce divoce rozbuší.

Chceš mě vnímat takovou,
jaká doopravdy jsem?
Pokud ne,
pak zavři oči a řekni:
"Chci, ať je to jenom sen."

Bi

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a přeji krásný den..