úterý 24. září 2019

Malá holka ve mě






Dnes se mi po ránu v hlavě honí vzpomínky na krásný slunečný den s mým milovaným mužem, který vyfotil tyhle slunečné fotky s měsíčkem, připomínající mi mé dětství (dudlík a ten šibalský výraz:-))
a tu malou holku ve mě.....

Tak často ke mě promlouvá a stoupá k srdci vzhůru,
ta malá holka ve mě,
která mou dospělostí musela slézt z trůnu.
V myšlenkách brodí se a chce svou pozornost,
já pozvedám ji do náruče a stavím si k ní z lásky most.
Často mi pláče v objetí a slzy nechce utřít.
Často si zpívá, tančí, dovádí a nechce chodit spát.
Když občas z mého světa zmizí, snažím se ji brzy najít,
i když tak často trucuje a rozmazlená je,
chce všechno po svém a nejlépe teď hned,
však je to tak,
že jedna bez druhé si neumíme hrát.

Bi

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a přeji krásný den..