pondělí 20. února 2012



Krásné ráno..

Představte si co se mi včera v noci stalo..
Sedím si takhle kolem půlnoci u svíček a píšu průvodní e-mail pro své přátele,abych jim mohla poslat adresu tohoto blogu..
Byla jsem naprosto soustředěná na psaní a řešila si ještě nějaké maličkosti s adresami..
Poslouchala jsem hudbu..
Když jsem byla u podpisu, najednou hrála má milovaná Adele svou neodolatelnou písničku a zrovna před odesláním e-mailu se ozval opravdu nečekaný zvuk..
Znělo to,jako když otevřete šampanské,bublinky se ženou nahoru a pak utečou na podlahu...
Když jsem začala zjištovat co se stalo,našla jsem u našeho stojanu na víno korek a tekoucí láhev..
Víno,které bylo na ležato samovolně vystřelilo a udělalo mi překvapení v podobě "oslavné salvy" pro tento blog:-)
To byla první věc,která mě v tu chvíli napadla,když jsem se smála,utírala víno ze země a děkovala našemu milému příbytku za podporu..

Při bližším ohledání jsem ale zjitlila,že jde o víno,které jsme dostali na svatbě našeho oblíbeného páru..
Moc si přejí mimiko..
Třeba se jim to včera povedlo a já byla u toho:-)..
Jsem opravdu zvědavá,která varianta bude ta správná.

Není to nádhera tahle znamení?
Někdy je to "dešifrování "pěkná dřina,někdy to i pěkně bolí,když si má člověk přiznat nepříjemné věci...
Ale aspon se o sobě něco dozvíte a máte na čem pracovat,nebo se třeba proč radovat..

Mějte krásné dny a přeji samá krásná znamení...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a přeji krásný den..