čtvrtek 23. února 2012

"Zřím Tě"



Včera jsem byla s naším dvouletým Adámkem na procházce a stala se mi věc,kterou občas zažívá jistě každý..
Šli jsme kolem kostela a nějaký starší pán,který se tvářil velmi nepřátelsky,tam vyvěšoval na nástěnku nějaké letáčky..
Procházeli jsme kolem něj a s úsměvem pozdravili (naštvaní lidé,to je pro mě výzva:-) )..
Koukal na nás,ale neřekl ani slovo.
Nic zvláštního v dnešní době..

Vzpomněla jsem si na film AVATAR,kde se "modří lidé" zdravili pozdravem "zřím Tě"..
Přišlo mi to moc krásné..Ta hloubka toho pozdravu..
Mám pár přátel,se kterými se při pozdravu objímáme a políbíme.
Je to takové "zřím Tě" v mé realitě..
Cítím blízkost,vůni a srdíčko toho člověka,jako pod lampou.
Tím pozdravem spojeným s objetím mi bylo dovoleno"zřít"
Jsem štastná,že takové lidi kolem sebe mám..

Taky mám kolem sebe lidi,kteří mě zdravit nikdy nezačali a nebo,pro mě z neznámých důvodů,zdravit přestali..
Ale víte co?Už se pro to netrápím,protože vím,že tito lidé nechtějí a neumí "zřít".,nebo taky prozřít:-)

Zkuste se někdy při setkání s někým blízkým obejmout a zažijte ten pocit "zřít"..
Krásné dny  samé láskyplné pozdravy:-)

1 komentář:

  1. Když jsem byla ještě špunt, ohromil mě film Vinnetou.Dodnes mám pro Indiány, přírodní život a spravedlnost místo v srdíčku. a když jsem viděla avatara, zase se mi připomnělo, že některé věci za to stojí...jako bych zase byla ta malá holka.Květa

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu a přeji krásný den..