sobota 18. února 2012

Rozbité sklenice


Krásné ráno..
Minulý týden se nám děly zajímavé věci..Náš domov skrze věci opět promluvil.
Začalo to zcela nevinně,když náš dvouletý syn rozbil sklenici..U tak malého dítěte nic neobvyklého..
O víkendu přijela na návštěvu má úžasná přítelkyně..Další rozbitá sklenice..
Trochu jsem zbystřila,co že to asi má znamenat:-)
Uběhlo pár dní a tentokráte můj osmiletý syn při vyklízení myčky...však vy víte co..
To už jsem při úklidu střepů opravdu silně přemýšlela,co mi ta naše úžasná domácnost chce sdělit..
Vyvrcholilo to tím,že i já jsem za pár dní rozbila "nastraženou"skleněnou poklici a to už jsem měla jasno..

Každý z nás,kteří jsme rozbili sklenici,či jiné sklo,prožívá momentálně nějaké zásadní změny..
Můj nejmladší synek byl poprvé po dvou letech od "mámina prsu" na hlídání,protože jsem onemocněla a nemohla se o něho starat..
Starší synáček si stále řeší vztah se svými nevlastními bratry,kteří u nás byli na týdenních prázdninách..
Hledá si vedle nich plnohodnotné místo..
Má milá přítelkyně právě prochází procesem rozchodu s partnerem.
Prožívá velké změny ve svém nitru,přístupu k sobě a okolí...
A já?Po dlouhých letech nějaké formy nevztahu k sobě hledám cestičky,jak být v souladu se světem a sama
se sebou..
Prostě uvědomila jsem si,že všichni máme jedno společné téma a tím je ZMĚNA ,doslovné rozbití a vyhození starého..
Protože všechny skleněné věci,které jsme rozbili,byly krásné čisté a bílé,vidím to velmi pozitivně:-)
Jdeme do toho,protože "střepy přece přinášejí štěstí"!!!
Pokud je toto rčení jen trochu pravdivé a já věřím ,že je,pak jsme opravdu velmi štastná rodina:-)

Krásné ženy a hloubaví muži,naslouchejte svým domovům,mají pro nás spousty sdělení..
Mějte se co nejlépe

2 komentáře:

  1. Mila Brigit,

    posledni dobou vzpominam na tento starsi clanek a premyslim, co mi chce muj domov sdelit. Vic nez tyden ja nebo deti resime problem s vodou. Polivame sami sebe nebo okoli hrnkem caje, vodou z hrnce pri cezeni testovin...den co den aspon jedny polite kalhoty.
    Zatim jsem k zadnemu zaveru nedosla. Treba ke me nejaky napad prijde.

    Doufam, ze se ti uz dari lepe. Ze ruzove bryle uz nejsou potreba, protoze kolem vse zruzovelo samo od sebe.:)
    Hodne sily.
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji. A pokud mě umíte nakopnout v přemýšlení PROČ, uvítám... v sobotu mi z bílé police spadla památeční "štamprle" z Mexica (ze 2 zůstala jedna).. v neděli ze stejného místa ze 2 čirých sklenic na víno mi jedna spadla na černou sklokeramickou desku - rozbito obojí - nějak mě ale tyhle střepy mrzí.:-(

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu a přeji krásný den..