čtvrtek 23. února 2012

Pohlazení



Krásné poledne všem..

Jak jste na tom s hlazením?Hladíte se rádi?

Občas,když potkám u nás v domě naši Evičku, které patří celé kosmeticné studio,v jehož podkrovním bytě bydlíme,vzpomenu si na to,že už jsem u ní dlouho nebyla pro "pohlazení".
Dělá tu nejúžasnější masáž obličeje,kterou jsem zažila..
Je to, jako by vám motýlci v lehoučkém vánku lechtali obličej :-)
Vždycky celá zjihnu,roztaju a nechce se mi odejít..
Myslím,že tohle prožívá spousta žen při kosmetické masáži..
V našem "kosmetickém domě" se hladíme často..
Máme tady pana maséra,který hladí trochu "drsněji",aby vaše tělo zbavil bloků.
Dokáže ale poladit duši svým pochopením a pochvalou,taky mě občas ubrečenou pohladí a obejme..
Naše Hanička zase hladí nožky, Bára pohladí vaše ruce a Lucka bolavou hlavu:-)

Často si říkám proč jsou vlastně ty masáže?Proč si pro hlazení chodíme?
Když líčím ženy, používám při tom dost často ruce.
Hned poznám,která je hlazená a které to chybí..
Pamatujete si,jak jste byli malé děti a chtěli se mazlit?
Proč to jako velcí potlačujeme,zapomínáme,nechceme?Myslím,že kdyby se mazlení a hlazení předepisovalo místo receptu u lékařů,tak by velmi významně ubylo lidských nemocí..(stará známá věc:-))

Můj manžel  a všichni naši synové jsou velmi kontaktní a mazliví..
Když jim to chybí,tak si řeknou a nebo jednoduše naskáčou k nám do postele a začnou se tulit..
Učme se od dětí..
Taky s tím mám občas problém,říct si,že chci pohladit..
Nedělejte stejnou chybu,jako já..
Hladte se a tulte a neříkejte,že nemáte s kým..I objetí přítelkyně,nebo dítěte udělá zázraky.

Nic těžkého na tom není,jen párkrát za den pohlazení:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a přeji krásný den..