pátek 13. července 2018

Moře ve mě

zdroj Pinterest

Ve vlnách náhle zmizely všechny pochybnosti,
které ještě zbyly.
Pohřbily se samovolně ve slané vodě a
v pěnových polštářích se navždy skryly.
Plavala jsem příliš dlouho,
oslabená chtěním
a svou silnou touhou, moci věci ovlivnit.

Teprve ve chvíli, 
kdy splynula jsem s vlnou,
tam nahoru vyslala důvěru plnou,
teprve v tu chvíli přišlo uvolnění
a jistota, pocit, moment
že tím se teď všechno mění.

Jen hukot moře,
vlny, já a srdce, 
co blahem přetéká. 
A uvnitř mě,
láska k životu nespoutaná, svobodná a bezbřehá.

Důvěra v to,
že všechno je tak, jak má.
I bez mých překotných řešení,
které bez vesmírné podpory stejně nic nezmění.

S vlnami splynutá,
slaná a šťastná.
Milující a živoucí.
Pudově a vášnivě, 
 všemi svým smysly.

Beze všech strachů a pochyb vystupuji z vln a vím,
že i když spláchnu sůl ze svého těla,
moře ve mě zůstane
a já se stávám navždy bdělá.

Otevřené oči, které vidí krásu ve všem,
otevřenou náruč, která zahřívá,
když se Duše choulí zimou
a srdce,
které bije nejkrásnější sonátu všech dob.
Jmenuje se láska.

Děkuji Ti moře.

S láskou Bi

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a přeji krásný den..