pondělí 16. července 2018

Odraz v zrcadle


Zdroj pinterest


Uprostřed noci,
jsem náhle ucítila Tvé ruce,
které mě hladily,
jako skutečné.
Slyšela Tvůj hlas ve tmě
a cítila slzy stékat po tvářích.

Cítím Tě ve svém srdci každý den,
i když neznám Tvoji tvář,
i když večer neleháš si ke mě na polštář
a mluvit neumíš.

Vnímám Tě,
jako šumění větru,
který mi ševelí
ty nejkrásnější slova ve vesmíru.
S každým východem slunce,
je zas a znova ztrácím,
aby s jeho západem,
opět vplouvaly do mých snů.

Jsi mým snem,
který žije ve mě.
Jsi mým každodenním dnem,
každým paprskem slunce,
které hřeje
a vyvádí mě z beznaděje.

Jsi mojí součástí.
Jsi zakletý uvnitř mého těla
a já se stále rozhlížím kolem sebe,
ve kterém zrcadle Tě konečně uvidím......

5 komentářů:

  1. Přece v každém, Bi:-). Překrásné pohlazení duše, díky.
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji Henrietko:-)
    Samozřejmě máš pravdu:-)
    pa milá a děkuji za návštěvy
    Bi

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké Bi, jako vždy u tebe...
    Měj krásné voňavé letní dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Álo děkuji za pěkné pohlazení od Tebe
    Bi

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu a přeji krásný den..