úterý 8. ledna 2019

Intimity mé Duše- Nahá

Zdroj Pinterest


Ve své nahotě oděná,
pokrytá závojem něhy,
z touhy a lásky zrozená,
mezi dvěma krásnými břehy.

Svlékám si před Tebou
celou svou ŽENU.
Stojím tu v nahotě,
bez jediného zaváhání,
či stydlivého stenu.

Stojím tu beze studu,
co na mě povíš,
protože dobře vím,
já rád se do mě noříš.

Má tělesná nahota,
to pro Tebe nic není.
Ta hloubka hluboká,
přišla k Tobě z mojí DUŠE,
která Tě přivedla k uvědomění.

Svým objetím mě zakrýváš celou.
Toužící, plačící, smějící se,
i vážně bdělou.
Držíš mě pevně a přitom lehounce,
jak závoj z mlhy.

Má DUŠE i TĚLO,
jsou nyní obnaženy,
abych v celé své kráse
stanula před Tebou,
jako Tvůj obživlý sen,
o znovuzrození ŽENY.

Ženy milující, laskavé,
vášnivé i toužící,
která ve své moudrosti,
trpělivosti a tichosti, čeká na další závoj,
kterým jsi pro ni jen TY.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a přeji krásný den..