pondělí 6. ledna 2020

Jahodová

Zdroj Pinterest

Ztratila jsem kousek sebe,
až mě z toho srdce zebe.
Ve Tvých očích zmizela,
vůbec jsem to nechtěla.
To, co nechceš, tak tu není.

Jako jahoda,
která se ve Tvých rukou rozpouští,
jako sladkost toho plodu,
zaujmout se Tě pokouším
a svým neustálým ztrácením,
stahuješ mě dolů.

Tvé oči zmizely
a ústa přestala se ptát,
kdy znova vykvetu 
a začnu opět zrát.

Zmizel si do zimy
a já se choulím sama.
Sladká, zralá, krásná
a zakonzervovaná.

Se svými pocity,
které jsou jen mé.
Bez všech těch snů,
slov a vět,
které ještě do nedávna byly společné.

Čekám přesládlá,
ve vlastní sladkobolné šťávě
a hledám cesty,
jak se moc nezcvrknout v té konzervě
a vypadat stále svěže a vnadně.

Stále věřím,
že mě jeden den přijdeš ochutnat.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a přeji krásný den..