pondělí 27. dubna 2020

NE náhody


Zdroj Pinterest

Když na náhody nevěříš a přijímáš věci, tak jak do života jdou, 
spoustu dárků denně dostáváš a nemusíš se potýkati s tmou.


Od počátku, tohoto divného času, prožívám mnoho zajímavých věcí. Třeba ..
Z čistajasna se nám zkazila televize. Zapínání funguje, jen, když se mu to hodí. Jasně, pro někoho katastrofa. Pro naši rodinu požehnání a já zvolala hurááááá:-) 
Sedáváme po večerech u rozhovorů, které by normálně neproběhly, dozvídám se věci z hloubi duše mých synů. Pravda starší bývá strožejší, ale i tak..Nehádáme se, častěji se spolu smějeme a taky si hrajeme hry. Procházky stále probíhají. Včera jsem začali sjíždět na noťasu retro seriály mého mládí. Pamatujete si na rodinu Smolíkových?

Aby toho nebylo málo, hned v polovině března, si můj mladší synek zablokoval telefon, který teď nemůže používat. Na co vlastně? Vždyť je většinu času se mnou. Takže žádná tragédie.
A když vám v deseti letech uvědoměle poví, mami to nevadí aspoň si spolu můžeme více pokecat, máte teplo u srdce každý den.

Nebo další věc. Protože jsem samo máma, nemohu říci samo živitelka, neboť tatínkové pomáhají a trochu přidá i stát a momentálně jsem doma na ošetřovném a nemohu chodit do práce, trochu jsem měla obavy, jak to finančně ustojíme. Ve chvíli, kdy jsem si uvědomila, že máme vše, co potřebujeme a přestala se obávat nedostatku, zvedli ošetřovné a peníze začaly samovolně proudit směrem ke mě,
z nečekaných zdrojů. Také jsem dostala pár nádherných osobních dárků.
Když totiž uvěříme tomu, že máme vše co potřebujeme, stávají se takové věci, že vám dá řidič v autobuse nečekanou slevu, nebo vám přijde finanční odměna, se kterou vůbec nepočítáte.

Včera jsem byla ráno v obchodě. Úplně jsem zapomněla na časové omezení. Obchod byl veliký.
Hned po příchodu na mě vystartoval pán z ochranky, že tam nemám co dělat.
Jééé, já zapomněla povídám, a to si nemůžu koupit ani jednu láhev? Potřebovala jsem dárek.
Bohužel, povídá pán, už zcela jiným, mírným tónem. Nevadí, povídám, aspoň jsem si před návratem domů tady u vás vydezinfikovala ruce, zasmála jsem se a on se mnou.
Byl to hlasitý smích, slyšitelný zpoza roušky.

Šla jsem tedy naproti do prodejny tabáku, abych si koupila známky na dopisy, které teď píšu klientům a přátelům. Opět mě čekalo překvapení. Mám známky jen za 26 Kč, povídá paní. A to jsou nějaké pozlacené ? říkám já, protože normální dopisní stojí 19 Kč.
To jsou známky expresní. Když je máte, dostane druhá strana dopis rychleji. Jinak na doručení mají týden, dostalo se mi vysvětlení. To jsou mi novinky povídám. Nu což. Nebudeme šetřit, tam kde není potřeba. Vzala jsem si dvě. Situaci jsem přijala. S paní jsme si popřály pěkný den a já se měla k odchodu.V tom ke mě přistoupil pán z ochranky a ptá se. Opravdu jste potřebovala jen jednu láhev?
Ano, povídám. Mrkl na mě rošťácky. Utíkejte, vybídl mě.Poslechla jsem. Akce láhev proběhla za 5 minut. Spokojeně jsem odcházela směr lékárna.

Co tam? Šla jsem si koupit nosní konvičku, o které vím už dávno z jógy, ale stále jsem se nemohla rozhoupat. Když mi o ní pověděla další a další kamarádka, protože na náhody nevěřím, rozhodla jsem jít do toho, abych ulevila svým věčně plným dutinám. No co vám budu povídat, úleva okamžitá.

Protože jsem se rozhodla pro hojnost, rozhodla jsem se podpořit jednu šikovnou kreativní kamarádku a koupila si od ní autorsky upravené šaty a jedno ručně dělané přání. Danka prodává krásné věci za pár peněz a přesto byla tak laskavá, že mi ke svým šatům, přidala ještě jedno přáníčko za nákup a během hovoru mě přivedla na skvělý nápad, jak upravit svou lněnou sukni, ať je opět nositelná.
Odcházela jsem opětovně dvakrát obohacená domů.

Pořád nic? Pořád tu nit nevidíte? Pak stručně jasně výstižně.

TO CO DÁVÁŠ, DOSTÁVÁŠ.
ČÍM VÍCE DÁVÁŠ, TÍM VÍCE DOSTANEŠ.

Vesmír je opravdu moudrý a miluje rovnováhu. Přestaňme se bát chudoby. Podporujeme bohatství v jakékoliv formě, ne jen materiální, přestaňme neustále spílat životu, že zrovna nevypadá, jak si přejeme. Náhody nejsou. Vše je odrazem našeho nitra. Líbí se Ti co žiješ?

Krásné dny ve zdraví, lásce a hojnosti prožité nám všem přeji 
Bi



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a přeji krásný den..