neděle 11. března 2012

"Alternativní oduševnělost"


Krásnou neděli vám všem moji milí..

Už několik dní myslím na slovní spojení,kterým mou osobu, v jedné zprávě počastovala žena,které mě opravdu hodně nemá ráda..
Napsala mi,že se nacházím ve stavu "alternativní oduševnělosti",kterou vyznávám:-)
Výraz mě od této paní nepřekvapil,ani neurazil,protože si velmi zakládá na tom,aby působila inteligentně a tímto způsobem to ráda prezentuje :-).
Akorát jsem nějak nemohla přijít na to,v čem,že se to vlastně nacházím a co to vlastně vyznávám:-)
Nicméně výraz se mi zalíbil,neboť z něho čiší určitá špetka "šílenství" a "nenormálnosti" a to já ráda..

Víte je pravda,že některé situace řeším občas nestandartně a jinak než většina,třeba nemoci,nebo znamení a životní souvislosti,ale takových "postižených lidí" mám kolem sebe dosti, takže se cítím,jako ryba ve vodě..
Když mám čas pro sebe,nebo řeším něco zásadního,vytáhnu knihy, kterých se ptám a vykládám karty..
Mám jich několik a každé na něco jiného:-)
Někdy to pěkně bolí přiznávat si,co mi vyšlo a zapracovat na změně.
Ale ta pohoda,která pak následuje stojí za to..
Nemám ani jedny katry na výklad budoucnosti,protože jsem přesvědčena,že tu si tvoříme sami svými myšlenkami a skutky ..
Také si myslím,že jakkoliv se v životě rozhodnu,nikdy to není špatně..
Pokaždé je to cesta a dovede mě k cíli,tak jako tak:-)
Milé ,krásné,inteligentní ženy,nenechte se zlákat vizí jasné budoucnosti,kterou vám někdo řekne.
Vytvořte si ji samy..stojí to za to..
Nemám vůbec nic proti kartářkám,naopak těch kvalitních si velmi vážím,ale i ony vás často upozorní na to,že vám ukazují jen možnost,jak by to mohlo dopadnout,jako jednu z milionu:-)

Nebojme se rozhodovat sami za sebe..Strach je velmi špatná emoce,pro většinu znás..Bere nám velké množství energie a ničemu nepomáhá..Vím o tom své:-)
Tohle ,co jsem vám teď napsala je vlastně,kousek té "mojí alternativní oduševnělosti",kterou vyznávám..

Někteří racionálně založení lidé si představují "oduševnělé alternativce"jako osoby ,stále meditující s přiblbým výrazem v obličeji..
Vyvedu vás z omylu milí moji..I mniši mají své emoce a hranice,za které vás nepustí..
Mám ráda čitelné a upřímné lidi..
Snažím se podle toho žít..Když se zlobím,tak je to slyšet daleko,když jsem smutná,všichni vidí mé slzy a když jsem šťastná,tak můj zpěv a smích zní na konci ulice..
Neumím se dlouho zlobit a nemám ráda spory..Pokud je tohle ta "aletrnativní oduševnělost",pak tento výraz s láskou přijímám do svého života a děkuji Vám za něj milá paní..

Mějte se moc krásně..

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a přeji krásný den..