pátek 23. března 2012

Ženy

Krásné poledne všem moji milí..

Hned na začátku bych ráda napsala,že nejsem žádná zastánkyně přehnaného feminismu,takže se nebojte číst dále..
Včera večer jsem poprvé navšívila u nás ve městě, tzv.Tarotový klub,který vede Maruška, na jejíž přednášce jsem byla nedávno a psala jsem vám o tom..
Na tomto setkání se probírají nejrůznější užitečné věci,hlavně práce s čísly a pochopení našich problémů,které se nám v životě dějí..
Prostě taková ta "vyšší" napojená a sebevzdělávací sešlost..
Bylo to samozřejmě opět neopakovatelné,protože Maruška je,jako přednášející, jedinečná..
Ráda bych se  s vámi  ale podělila o jinou věc..
Opět jsem si totiž  uvědomila,jak moc jsem šťastná,že jsem se v tomto životě narodila,jako žena..
Bylo jich tam plno,vlastně všechny účastnice byly ženy..
Prostě "přebabíno".
Protože nás bylo moc,chyběly židličky a tak ženy,které to tam už znaly, začaly pobíhat a organizovat sezení..
My ostatní jsme se hned přidaly,stihly jsme i pár úsměvů a prohodit pár vět,při předávání ..
Tedy některé ženy jsou samozřejmě uzavřené a každá není taková otevřená,jako já či některá jiná,ale co vydáváš to přitahuješ,takže jsem se k těmto komunikativním bytostem bez nesnází dostala:-)

Při přednášce jsem si uvědomila,jak jsme my ženy tvořivé..
Pohladíme,porodíme,milujeme,děti vychováme,muže obstaráme a ještě se snažíme,aby všem bylo dobře!!!
A na sebe často zapomínáme..
Pořád hledáme nové způsoby ,jak pomoci sobě,ostatním,jak řešit problémy a přijít věci na kloub..
Mezi muži se samozřejmě také najdou vyjímky,jako třeba můj manžel,který je velmi napojený a hledající,ale přiznejme si to,stále ženy převažují..
Nic proti mužům,užila jsem si s nimi dosti lekcí,mám je ráda,ale občas jim nerozumím..
Další věc,kterou jsem si uvědomila bylo,že i když jsme tak vyjímečné  ve spoustě věcí,úžasné a jedinečné,jak velký problém máme se sebevědomím..
(V tom zase jednoznačně vedou muži..:-))
Sebevědomí člověka poznáte i z jeho projevu,vystupování,oblékání,ale to je stará známá věc..
Kdykoliv Maruška na otázku sebevědomí narazila nastaly velmi rozporuplné reakce..
Většina žen klopila zrak,některé dělaly,že se jich to netýká:-)
Všimla jsem si třeba,že jako jediná asi ze 30 žen jsem měla sukni..
Takový krásný a pohodlý projev ženství a nebyl..
Polovina žen byla nenalíčených,nevýrazných,šedivých myšek v oblečení neurčitých barev...
Taková škoda,takhele se schovávat!!!!

Milé ženy s krásnými Dušemi nebojte se ukázat světu !!
Zaměřte se na sebe, na své vnitřní,ale i vnější krásy, protože jsme nádherné bytosti a s tím, co nám bylo dáno do vínku,můžeme  klidně i zdobit:-)
Velmi vám všem,které jste tam se mnou byly,i vám,které potkávám,děkuji,že jste mi opět ukázaly,jaké skvělé a neopakovatelné je být ženou..
Děkuji ,děkuji,děkuji

Krásné dny plné slunce a aspoň jednu novou sukýnku vám všem i sobě přeji:-)

6 komentářů:

  1. Milá Brigit,přeji ti hezké ráno.
    Moc hezké čtení...zase mi bude hezky po těle i duši.
    Měj se hezky s pozdravem Žaneta.

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Žanetko.
    Děkuji Ti za Tvou pochvalu a povzbuzení..
    Jsem moc ráda,že mé řádky dělají lidem dobře..
    Měj se moooc krásně

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezky napsané, ženo s krásnou duší.

    OdpovědětVymazat
  4. Amelinko tu Duši máme krásnou všichni,jen ji často przníme:-(ps..sukýnku novou nemám,ale koupila jsem si puntíkaté šatky:-)
    Bi

    OdpovědětVymazat
  5. Brigit, krááásné příspěvky!

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji Martičko.
    Přijď zase,budu ráda..Už jdu kouknout na Tvé staránky..:-)
    Krásné dny
    BI

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu a přeji krásný den..