úterý 15. července 2014

Prázdninový deník aneb každý den zázrak..



















Krásné prázdninové ráno všem..

Dnes mi budík zazvonil nechutně brzy..Zapomněla jsem si ho vypnout..
Nejdříve se mi nechtělo z postele a pak jsem si řekla,že venku svítí slunce a je škoda ztratit tolik drahocenného času válením:-)
Zavzpomínala jsem si,jaké se mi teď dějí krásné,malé-velké věci a řekla jsem si,že protože se mi stýská moc po psaní a po vás,tak si na sebe upletu takový malý bič a pokusím se každý den objevit pro sebe a pro vás malý zázrak,který mě potkal:-)
O čem tedy bude můj prázdninový deník?
O malých a velkých věcech ,pocitech a prožitcích,které mě potkávají a třeba potěší i vás..
Také můj deník bude o přáních..
Každý den jedno přání,které hodím do své zavařovací láhve,kde si počká na splnění:-)
To jsem fakt zvědavá,jak tohle budu schopna plnit:-)

Mým malým včerejším zázrakem,bylo večerní ticho,kdy děti sledovaly velmi zajímavý film,David si nahrával a poslouchal hudbu a já v ložnici,po velmi bláznivém dni plném vody,křiku,tobogánů,seděla tiše s knihou a nechtělo se mi ani číst,jak mi z té pohody bylo dobře...
Vždy jsem se samotě bránila..Když jsem byla mladší,tak jsem dokonce proplakala víkendy v samotě..Po narození dětí se vše změnilo..
Navíc mám kolem sebe neustále spoustu lidí,telefonů,emailů,takže každičká volná chvilka v tichosti mě naplňuje neskutečným blahem:-)

Mé dnešní přání zní..
Pár dní v samotě a tichosti..Jedno kde..Ve zdraví,pohodě,štěstí a klidu...
Jak jste na tom se samotou vy?
Máte ji rádi?

A ještě něco krásného,jako malé prázdninové pohlazení...


S láskou Bi

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a přeji krásný den..